Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Prawdopodobnie jest to handlarz z okolic Łowicza malowany picowany i te plastikowe chlapacze z tyłu założone kupiony pewnie od pierwszego właściciela, jeżeli to jest tam co mówię to są kupowane szroty z Polski, Anglii i wszystko rozkręcane malowane czyszczone, zdejmowane ładowacze podmieniane opony itp, ale znam człowieka który sobie kupił  stamtąd  zetora 9540 i nie narzeka albo nić nie mówi

 

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano (edytowane)

Janusz co do fotela to w zetorze bardzo szybko sie niszczy. Co do farby widac ze nie jest zwierza bo są widoczne zadrapania, wgniotki itp wystarczy polerka a handlarzy z Łowicza nie wrzucałbym do jednego worka bo brat kupił tam beczkowóz i faktycznie jak facet mówił jak nówka.

Ps. Nasz zetor w domu ma ok 8 tys mth i ma lakier jakby ktos go malowal ale przez 24 lata pod dachem a chlapacze na blotnikach sa do dzisiaj od nowości w idealnym stanie.

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano

felgi na pewno malowane ale to pewnie dlatego ze farba odłazi u mnie jak keszerem przejadę za blisko  to odrywa farbę  i lakier chyba oryginalny bo naklejki koło węża od wspomagania są i ta czarna z napisem zetor 7245 też orginalna  a opony są ładne to nawet z 5 tyś zł są warte no i obciążniki nawet nie najgorszy zetor tylko zęby silnik i skrzynia była zdrowa to ładny zetor

Opublikowano

Ten Zetor wygląda całkiem , całkiem .Błyszczy się bo jest spryskany jakimś specyfikiem , widać na ostatnim zdjęciu .

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/volvo-2654-4-4-CID757-ID7dFtR.html#bda42d6bd4

cena z kosmosu i ciekawe skąd cześć do tego? :blink:

 

może i dla nas z kosmosu ale to typowa zabawka dla terenów górzystych, mozesz je zobaczyć choćby w Alpach, Nawet na YT sporo jest filmów gdzie widać jak pracują.

 

Ciekawe też jak przebiega zmienianie tych maszyn... Trochę pewnie czasu potrzeba na to 

 No nie idzie taka wymiana osprzętu jakoś szybko, ale lepsze jest to niż nic, Na niektóre góry ciągnik się nie wdrapie ale tym już się da :)  I o to chodzi

Opublikowano

Ten Zetor wygląda całkiem , całkiem .Błyszczy się bo jest spryskany jakimś specyfikiem , widać na ostatnim zdjęciu .

 

on nie jest spryskany żadnym specyfikiem tylko napylony jest cały ropą(ON) za pomocą pistoletu do malowania lub ropownicy :)

Stary patent a maszyny wyglądają o niebo lepiej, bo lakier robi się błyszczący oraz nie widać niektórych wycieków bo cała powierzchnia jest delikatnie tłusta

Opublikowano (edytowane)

@Paspartou

Trochę podejrzanie wygląda to ogłoszenie, bo gość dodatkowo wystawia mieszkanie i jakiś stół w Warszawie a to trochę duża różnica odległości tylko 353km albo to wystawia syn i ojciec na jednym koncie. 

A wracając do ogłoszenia to może mieć już trochę nakręcone, a i jak to jego mieszkanie w wawie to pewnie trochę kasy ma.

Edytowane przez knox777
Opublikowano (edytowane)

 

w mojej okolicy jest gospodarz który zetorem wziętym na prow przez 5 lat zrobił 8500 mtg i opony zjeździł do zera. po zmianie opon i okręceniu licznika do 3500 ludzie się chcieli pozabijać o niego. ale ciągnik mimo to zadbany

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano

Te chłodnice, zbiorniki, w ogole osprzęt to wygląda jak nowy... może on spalony był? bo po coś ten remont  (niby nawet generalny) był robiony... choc niektórzy remontem generalnym nazywają pędzel i puszke farby

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v