Skocz do zawartości
Arek

Powrót paliwa z pompy wtryskowej w 12145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Arek    113

Na pompie mam podłączone dwa powroty paliwa ale pękł przewód i cieknie tam paliwo. Czy mogę zaślepić jeden otwór i zostawić tylko ten co jest wyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

te 2 powroty to oryginalne rozwiązanie czy jakaś rzeźnia?? albo coś źle patrzyłeś. instalacja paliwowa to ze zbiornika przez odstojnik do pompki paliwowej a następnie filtry i jeśli na filtrach jest zaworek przelewowy to do pompy wtryskowej idzie tylko przewód z filtrów a drugi otwór jest zaślepiony, jeśli zaworka nie ma na filtrach to jest on w pompie wtryskowej zamiast zaślepki i tam jest powrót. innych rozwiązań nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Ciągnika nie mam od nowości więc nie wiem czy to fabryka czy ktoś sobie to tak wymyślił.

Znalazłem fotki na allegro:

21714315.th.jpg

21078250.th.jpg

 

U siebie mam podłączone dwa powroty z pompy tak jak na drugim zdjęciu, idą one do zaworka na filtrach, łączą się z powrotem z wtryskiwaczy i idą do zbiornika tak jak na pierwszej fotce.

 

Jeśli dobrze rozumiem to jeśli na filtrach jest zaworek to oba powroty z pompy mogę zaślepić i zostawić tylko powrót z filtrów i wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ginterpol    17

ta środkowa śruba na pompie wtryskowej to nie jest powrót z instalacji zasilającej małego ciśnienia.. tym otworem wylatuje paliwo które przepuszczą o-ringi na sekcjach wtryskowych. jeśli pompa jest nowa i dobrze złożona to z tej dziury nie powinno nic lecieć. muszę przyznać, że zapomniałem o tym drugim "przelewie".. a dla informacji to przelewy z wtrysków to jest podobnie jeżeli są dobre nic nie powinno z nich lecieć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Ciągnik ma swoją młodość już dawno za sobą więc może coś tam przepuszczać na pompie. Czyli ten otwór po prawo mogę zaślepić a przelew podłączyć tylko z tej środkowej śruby? Choć może lepiej zostawić tak jak jest bo teoretycznie wtedy sam powinien się odpowietrzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×