Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :rolleyes: Po poszukiwaniach szyby i ramki tylnej do T-25 mam problem z założeniem owej szyby w oryginalną uszczelkę a następnie w ramkę. Ramę wykręciłem z kabiny i teraz jak zamontować szybę tak aby nie pękła. Dodam że będę robił to pierwszy raz proszę o cenne rady, może jakieś foto :unsure: . Proszę o pilną odpowiedź ;)

Opublikowano (edytowane)

Karol445 chyba mówił o dodatkowym alternatorze. Chyba w ciągnikach Same tak jest ze drugi ładuje dodatkowo jak jest włączone ogrzewanie. Ciekawy patent.

A faktycznie w dachu jest przecież nawiew zimnego powietrza, ja nigdy tego nie używam :lol:

Edytowane przez akadaka
Opublikowano

A takie pytanie czy sznurek jest włożony w tą szparę w którą wchodzi ramka czy przeciągnięty na drugą stronę i do czegoś przywiązany?????? I mam rozumieć ze najpierw uszczelkę bez klina na szybę potem na ramę a na końcu klin ???

Opublikowano

Do kolegi UrsusCzesio przecież wiem że to nie jest ogrzewanie chodzi mi tylko jak wyjąć ten silnik co jest od nawiewu zimnego powietrza na dachu bo mi się kable wyrwały i chciałem to zrobić bo lube się bawić w takie duperelki... A o ogrzewanie to chodziło mi o takie nagrzewnice czy jak bym podłączył to czy by mi nagrzała w kabinie

Opublikowano

Możesz też spróbować tutaj: MT-AGRO Ogrodniczki koło Supraśla, tel. 693-312-572 ewentualnie przez pocztę email : mtagro1@wp.pl. Wystawia szyby na allegro pod nickiem mdzieszko

Opublikowano

Ja mam w t25 wbite w dowodzie że z kabiną, a w c360 w dowodzie nic nie jest napisane o kabinie a też jest założona. Przeglądy przechodzi już z 11 lat. :mellow:

Opublikowano

A dlaczego musi być szczelnie pozamykane?

Jak we Władku miałem jeszcze stara kabinę i nie była szczelna a ogrzewałem się ciepłym powietrzem z cylindrów to w mroź siedziałem w bluzie. Nie może być za szczelna bo taka ilość wtłaczanego powietrza musi gdzieś z kabiny wyjść.

Jak jest zimno na dworze to i tak powinno używać się tarczy dławiącej na wentylatorze chłodzącym, żeby ciągnik miał odpowiednią temperaturę. A w tedy będzie bardzo dobrze grzał.

Opublikowano

Musisz mieć czyste cylindry tzn bez oleju i nie może być nigdzie nieszczelności na kolektorze wydechowym (uszczelka) albo np. nie może być przedmuchów spod głowicy. Inaczej będziesz się truć dioksynami ze spalonego leju albo zatrujesz się tlenkiem węgla lub spalinami. Człowiek przyzwyczaja się do zapachu i po kilku minutach nawet nie poczujesz, że coś jest nie tak i zemdlejesz, a traktor dalej będzie chodził. Na takie układy trzeba uważać. Dlatego producenci nie robią takich ogrzewań - za duże ryzyko. Tak samo trzeba uważać na ogrzewanie prowadzone od tłumika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v