armin089

Zasilanie turbo w olej

Polecane posty

armin089    0

Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

IMG_4547.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4739

Pytanie czy ścianka kanału B jest na tyle gruba by gwint utrzymała? Jednak przy A jest zgrubienie. Może z A na trójniku? Ewentualnie pytaj ludzi którzy mają taki silnik jak twój z turbo jak to ori jest zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armin089    0
7 minut temu, hubertuss napisał:

Pytanie czy ścianka kanału B jest na tyle gruba by gwint utrzymała? Jednak przy A jest zgrubienie. Może z A na trójniku? Ewentualnie pytaj ludzi którzy mają taki silnik jak twój z turbo jak to ori jest zrobione.

W ori jest otwór z prawej strony filtra oleju

IMG_4548.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armin089    0

No widzę , z tym nie ma problemu żeby zrobić . Tylko chodzi o samo podpięcie zasilania do turbiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4739

Jak nie ma problemu aby tam np na spawać wzmocnienie to w czym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armin089    0

Nie wiem czy nie spadnie ciśnienie na manometrze jak np zrobię trójnik na tym wyjściu do pomiaru ciśnienia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4739

Jeśli pompa jest zdrowa i układ smarowania zdrowy to nie spadnie lub spadnie minimalnie. Zresztą jak podłączysz w punkcie B to jest przecież blisko i ten sam kanał to jeśli ma spaść to też spadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Witam jakie są różnice silników 16 pomiędzy 19? Może ktoś wie gdzie kupić części silnika do 19
    • Przez ceston
      Witam jaki może być problem ze wentylator haczy o obudowę chłodnicy gdy ciągnik się przechyla nawet lekko w prawo? Jakby maska nie szła razem z ciągnikiem.
    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj