Deutz-Fahr 1320m problem z ostatnim cylindrem
Przez
1Paqvs, w Deutz-Fahr
-
Podobna zawartość
-
Przez MarekW86
Cześć wszystkim,
Mam problem z ciągnikiem podczas zmiany półbiegów. Wyskakuje błąd 22 wraz z alarmem. W momencie wystąpienia błędu ciągnik staje i żadne biegi nie działają. Alarm ustaje po wyłączeniu rewersu. Po restarcie ciągnika wszystko wraca do normy, problem pojawia się sporadycznie.
Czy ktoś miał podobny problem i wie, jak go rozwiązać? Czy da się to naprawić samodzielnie, czy lepiej wezwać serwis?
-
Przez Fryderyk65
Mam krótkie pytanie o Deutz-Fahr Agrofarm 410 ile potrzebujemy do wymiany oleju w silniku Deutz-Fahr?
-
Przez 1Paqvs
Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
-
Przez 1Paqvs
Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
-
Przez MałyRolas
Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
-