Polecane posty

sawin698    7

Albo dziwny zbieg okoliczności co się zdarza albo faktycznie coś tam komuś wpadło... Zanim padła informacja o wysypanym wałku atakującym to bym obstawiał łącznik w postaci tulei z wewnętrznym wielowypustem, łączący wałek napędowy między skrzynią biegów a mostem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25859

My w 2812 wyszczerbiliśmy zęby podczas palenia na zaciąg

Tak że da się🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
superfarmer02    3690
3 minuty temu, Agrest napisał:

My w 2812 wyszczerbiliśmy zęby podczas palenia na zaciąg

Tak że da się🤣

Sakramencka kompresja musiała być 😂

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718

2812 ma inny most. W 255 to niemożliwe, prawdopodobnie coś wpadło, chyba że ktoś kiedyś źle złożył ale to i tak mało prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Haczyk93    0

A możliwe że kawałki trybu ze skrzyni przedostały się na walek ataku ? Bo w skrzyni 2 tryby były wymienione i 2 walki bo właśnie brakowało zębów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Haczyk93    0

No zdecydowanie :)

A nitowal ktoś z was kiedyś kolo talerzowe? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    599
Napisano (edytowany)

Każdy może zanitować pod warunkiem znajomości zagadnienia , nit na tyle  ma  spęcznieć aby wypełnił otwór  na całej długości ,a błędem totalnym  jest rozklepywanie łebka  . Aby to ułatwić stosuje się nitowanie na gorąco 

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718

Kup śruby z nakrętkami i daj sobie spokój z nitowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bamberszol
      Wymieniałem dzisiaj olej w skrzyni biegów swojego mf255. Przez otwór spustowy zauważyłem jakiś kawałek metalu co to może być? Ciągnik był rozpolawiany 7lat temu pamiętam że ciężko nam coś wskoczył na frezy i wtedy coś jakby strzelilo. Okazało się że pękła tarcza sprzęgła walka wom i trzeba było rozjeżdżać na nowo.Biegi chodzą perfekcyjnie.. Co to może być za element?

    • Przez andrev1822
      Witam. Panowie stoję przed zakupem Massey Ferguson 690 z 1984. Ciągnik ok. Właściciel mówi że ogółem oleju nie bierze ale jak dostanie w d*pę to potrafi cytuje "setkę na 2 ha wziąć" w ciągniku wymienione są 2 pompy zębata i tloczkowa(jak źle napisałem to poprawcie) pompa wody itd itp. Trochę doinwestowany ogólem. Przy zapalaniu dyma nie puścił nie był odpalany wcześniej. Przy przejażdżce wszystko ok "zbiera "się przy przygazowaniu nie widać żeby puszczał bąka czy jakoś obficie dymił. Jest czym się przejmować? Ogółem dodam że nie posiadam sprzętu do mierzenia ciśnienia silnika. Według licznika niecałe 7tys mth
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez biszu
      Witam
      Tak jak w temacie robił to ktoś już u siebie w MF 698t i na co zwrócić uwagę przy demontażu montażu głowicy i innych elementów. 
      Pozdrawiam.
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj