sawin698

Members
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O sawin698

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 16.11.1981

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1051 wyświetleń profilu
  1. Zanim pierścienie i inne elementy się poukładają to delikatne zużycie oleju będzie występowało. Nie ma się czym przejmować.
  2. Tak jak pisałem mechaniczna. Zostały jeszcze do zrobienia tulejki na wałkach skrzyni bo nie znalazłem nigdzie nowych ale to do jesiennego zasiewu się ogarnie...
  3. Info dla potomnych, sprawdzone w praktyce. Otwieranie denek przy wysiewie owsa nic nie zmienia. Ostatecznie po próbie kręconej na S5 wyszło 220 kg/ha. Po zużyciu materiału w trakcie siewu wyszło tak samo. Siewnik pomimo jego wieku godny polecenia.
  4. Witam Panowie trochę odświeżę temat bo mam 2 problemy. Siewnik Isaria 3 m na skrzyni preselekcyjnej. Przy próbie kręconej 33,4 obrotu kołem na N18 dało po zważeniu 168 kg dla owsa. Denka na 1. Co może być przyczyną tak niskiego wysiewu? Problem drugi to wypracowane tuleje wałków na skrzyni, próbowałem znaleźć ale nic nie natrafiłem -znacie jakiś sklep?
  5. Dokładnie tak. Ja śmigam orkę 1 na zającach lub żółw na środkowej. Talerzówka 2 na półbiegu lub 1 na zającach, kultywator 2 na zającach lub na środkowym żółwiu.
  6. Ma zasysać przez chłodnicę w kierunku silnika
  7. Oringi gumowe nie są drogie więc tak jak napisałem można pod nakrętkę dać jeśli orginalny stożek jest uszkodzony. Nie da się sprawdzić szczelności w tym miejscu po zmontowaniu całości więc żeby nie jechać rozpołówki taniej jest się zabezpieczyć. Takie moje zdanie.
  8. Robiłem to kiedyś w teścia 690 i też potwierdzę że to się uszczelnia na stożku. Jeśli chcesz tam coś koniecznie wcisnąć to weź ze sobą do sklepu i dobierz tak żeby wymiar wewnętrzny nachodził na rurkę a zewnętrznego nie ściął gwint wewnętrzny nakrętki bo wg mnie można by dać oringi dopiero za kołnierzami rurki aby uszczelniło tam ewentualny wyciek na stożku.
  9. W serii 6xx ta dźwignia spod deski wylądowała na dole pomiędzy tymi dwoma głównymi
  10. Jest w tym samym sklepie przewód chłodnica dolny mf255
  11. Na początek takie oczywiste i banalne pytanie jak się ma sytuacja oleju w skrzyni biegów i filtr bo wygląda tak jakby pompa nie mogła zaciągnąć oleju bo syf i gęsty a jak się rozgrzeje to sobie radzi....
  12. Tak jak pisał przemekuliski na początku membrana oddziela tylko paliwo od oleju, wytwarza podciśnienie, zasysa i tłoczy paliwo. Jeśli masz pęknięcie to paliwo dostaje się do oleju- do czego to prowadzi to chyba oczywiste. Cofaniu się paliwa odrobinę zapobiegają te dwa zaworki co masz w korpusie, służące do tłoczenia paliwa. Nie działa to jednak jak zawór zwrotny ale coś tam zawsze pomaga. Wymień pompkę i zaczekaj na efekty, nie pomoże dołóż zaworek zwrotny na przewodzie. Jeśli to nie polepszy sytuacji pozostaje regeneracja pompy wtryskowej
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj