Mateusz100

zawór przelewowy ursus

Polecane posty

Mateusz100    10

Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
1 godzinę temu, jaco512 napisał:

Te same.

hmm a ja widzę ze jednak nie do końca tamten ma jeden otwór do tego aby paliwo przez niego przechodziło typowy do c 360 ma dwa otworki więc hhmmm

1 godzinę temu, robert1226 napisał:

Raczej to będzie pompka zasilająca do wymiany nie zaworek .

raczej wykluczam mam nową z mielca ponad 300 zł kosztowała lepszej nie ma na rynku raczej do tego ten ciagnik wiecej stał niż pracował i by przepuszczała wątpię

Chyba że po prostu sekcje w pompie puszczają jest możliwość taka ?

bo paliwo strasznie schodzi z pompy tak długo musze kręcic żeby w końcu załapał i odpalił dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Po co pytasz skoro wiesz lepiej? Sprawdzałeś choć katalogi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
Napisano (edytowany)

Przy pompowaniu pompką ręczną,ma być słyszalne " chrapliwe brzęczenie" zaworka przelewowego  ( odgłos idzie aż do zbiornika) - znaczy , że działa . Jeżeli twierdzisz że paliwo się cofa to już inna sprawa , może to być oznaką wadliwego zaworka ,w co wątpię,bo z racji tego że zbiornik jest wyżej od pompy ,ponadto przewód nadmiarowy jest stale napełniony - paliwo nie ma się gdzie cofać. W pierwszej kolejności sprawdź świece żarowe,czy prądowo wszystko tam hula i grzeje . W następnej kolejności ,wtryski itd. ale jak komprecha słaba ,to latem mu się poprawi.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
1 godzinę temu, jaco512 napisał:

Po co pytasz skoro wiesz lepiej? Sprawdzałeś choć katalogi?

Otóż już zdążyłem to zrobić i niby to samo ale numerów jest kilka w katalogu tego zaworu 

1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Przy pompowaniu pompką ręczną,ma być słyszalne " chrapliwe brzęczenie" zaworka przelewowego  ( odgłos idzie aż do zbiornika) - znaczy , że działa . Jeżeli twierdzisz że paliwo się cofa to już inna sprawa , może to być oznaką wadliwego zaworka ,w co wątpię,bo z racji tego że zbiornik jest wyżej od pompy ,ponadto przewód nadmiarowy jest stale napełniony - paliwo nie ma się gdzie cofać. W pierwszej kolejności sprawdź świece żarowe,czy prądowo wszystko tam hula i grzeje . W następnej kolejności ,wtryski itd. ale jak komprecha słaba ,to latem mu się poprawi.

wiesz o czym my tu rozmawiamy w ogóle? Ursus c 360 o jakich świecach mówisz bo nie wiem nie ma tam czegos takiego... najzwyczajnioej w świecie muszę kręcić i kręcić długo rozrusznikiem zanim mi odpali czyli paliwo ucieka gdzies i nie wiem na co postawic najpierw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Nooo,faktycznie..... temat dotyczy C360 a nie C330 ,zatem bez świeczek.😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Bo ci paliwo się cofa przez pompkie nie przez zaworek 

A próbowałeś najpierw podpompowac dopiero kręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
1 godzinę temu, robert1226 napisał:

Bo ci paliwo się cofa przez pompkie nie przez zaworek 

A próbowałeś najpierw podpompowac dopiero kręcić.

właśnie jak podpompuje to i tak kręci długo zanim odpali wali biały dym z komina i dopiero odpala więc uważam ze podpompowanie pompka za dużo nie pomaga nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588
Napisano (edytowany)

To pompa wtryskową do naprawy.

A jak ciepły to jak pali.

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
2 godziny temu, Mateusz100 napisał:

właśnie jak podpompuje to i tak kręci długo zanim odpali wali biały dym z komina i dopiero odpala 

Czyli paliwo jest podawane do cylindrów,kwestia tylko nieodpowiednich warunków: nierówna dawka ,slabe rozpylenie lub problem z kompresją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
4 godziny temu, robert1226 napisał:

To pompa wtryskową do naprawy.

A jak ciepły to jak pali.

jak ciepły to dobrze nie ma problemu

1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Czyli paliwo jest podawane do cylindrów,kwestia tylko nieodpowiednich warunków: nierówna dawka ,slabe rozpylenie lub problem z kompresją.

z tego co piszesz to moze być wina wtedy pompy wtryskowej dawki źle ustawione na sekcjach bo jakby nie było pompa nie byłą robiona i były problemy z nią co do kompresji to przymierzam sie do wymiany zaworów i prowadnic bo widac ze kompresja ucieka trochę. Dzięki za porady 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Jak ciepły dobrze pali To głowice do roboty i ewentualnie nie zaszkodzi nowe pierścienie założyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
Dnia 9.03.2024 o 14:49, robert1226 napisał:

Jak ciepły dobrze pali To głowice do roboty i ewentualnie nie zaszkodzi nowe pierścienie założyć .

Prawdopodobnie masz rację głowice pojadą do regeneracji i tyle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj