Skocz do zawartości

uszczelka pod głowicą?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
witam, sadzi mi płyn nadmiarem jak dodaje gazu płyn opada na wolnych obrotach stan rośnie i wysadza nadmiarem. obstawiam uszczelkę pod głowicą ale może to jakaś inna przyczyna? poradźta co ;)
Opublikowano

Może łapać lewe powietrze na przewodach od nagrzewniczki  ,lub gdzieś indziej .

Miałem tak kilka razy tak,  objaw zwiększanie płynu przy wysokich obrotach na wolnych opadał.lub odwrotnie juz nie pamietam

Ale pierwsze do sprawdzenia czy nie wali z pod glowicy.najprościej testerem

Opublikowano (edytowane)

Nagrzewnica pewnie i tak wypięta...

Jaka to Renówka??

Możesz się bawić w testery ale ja dwa razy miałem taki objaw i jak nic głowice tzn uszczelki.

Tylko splanuj bo jak zalożyłem bez mimo że płaszczyzny wydawały się ok to robiłem drugi raz.

U mnie to dym walił z korka chłodnicy jak z tłumika...

 

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano

Jak silnik mwm d226-4 to częsty przypadek z krzywymi głowicami lub zapadniętymi tulejami sam wymieniałem koledze z w razy i wydmuchiwało później zdecydował się na kapitalne silnika ale psedu mechanicy nie przeplanowali bloku i wydmuchało znów ostatnio poszedł na reklamację 

Opublikowano
MarcinKa napisał:

Nagrzewnica pewnie i tak wypięta...

Jaka to Renówka??

Możesz się bawić w testery ale ja dwa razy miałem taki objaw i jak nic głowice tzn uszczelki.

Tylko splanuj bo jak zalożyłem bez mimo że płaszczyzny wydawały się ok to robiłem drugi raz.

U mnie to dym walił z korka chłodnicy jak z tłumika...

 

nagrzewnica jest podpięta. a renówka 68-14(7722)

Opublikowano

Kiedyś w jakimś starym ciągniku wyrzucało przelewem z pod korka chłodnicy trochę płynu. Był tam jeszcze zbiorniczek wyrównawczy. 

Przyczyną były zamienione miejscami korki, bo różniły się ciśnieniami, a wizualnie identyczne. Tu jest 1 czy 2 korki? 

 

Opublikowano

U mnie wyrzucalo płyn gdy miał ciężko i nagle zatrzymalem się i odjalem gazu - gdy schodził z obrotow i to dość sporo. Też już myślałem, że uszczelka, kupowałem tester itd. A okazało się, że korek  🤷 po wymianie na nowy problem zniknal

Opublikowano
Dnia 31.01.2024 o 17:24, erwin2 napisał:

raczej głowica zgniła, ogólnie ten silnik d-227  różne dziwne rzeczy się tam dzieją w tym modelu silnika

Jak może głowica zgnić? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v