Darektuszewo

MF 7 s 155 & steyr 6150 cvt

Polecane posty

Witam co myslicie co będzie lepsze Massey Ferguson 7 s 155 z dyna 6 czy steyr 6150 cvt cena ta sama ruznica się od siebie wagą skrzynią biegów i rozmiarem kół reszta wyposażenia ta sama 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10tys ruznicy tak tylko cnh .nie mam pojecia ile to pochodzi tyb bardziej że bardziej potrzebuję typowo do pracy w polu i transport z beczkowozem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mysza103    2468
19 godzin temu, Fanuel napisał:

Cena? Cvt będzie wygodniejszy w obsłudze. 

Ale będzie również z 10-20% słabszy w porównaniu z  normalną skrzynią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1018

Zawsze można wgrać program, zwiększyć moc za np. 4 tys, skrzynia cvt jest wygodniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wygoda to napewno i podobno na bez stopniowe można zaoszczędzić na paliwie ale nie wiem tego tak słyszałem. I z steyr więcej koni by można było ukręcić niż z MF


Czyli co bezstopniowa skrzynią traci 20% mocy na uciągu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    598
Napisano (edytowany)
4 godziny temu, Darektuszewo napisał:

wygoda to napewno i podobno na bez stopniowe można zaoszczędzić na paliwie ale nie wiem tego tak słyszałem. I z steyr więcej koni by można było ukręcić niż z MF

 

Czyli co bezstopniowa skrzynią traci 20% mocy na uciągu?

 

Ok 10 % ,ale obsługa bez porównania . Ponadto w tym momencie naprawa skrzyni CVT jest tańsza ,sprawa druga większym popytem cieszą się obecnie skrzynie bezstopniowe.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4684
Napisano (edytowany)

Pytanie jak to jest z tymi skrzyniami w cnh. W case kilka lat temu była seria awarii tych skrzyń nie wiem czy dokładnie tego modelu. Jedna czy dwie opisywane w tygodniku rolniczym. Serwisy nie bardzo umiały sobie z tym poradzić.

Co do napraw skrzyń i cen to może jest podobnie może taniej może drożej. Ale często jest tak, że do zwykłego power shifta da się np kupić tarczki zamiennik np sachs który ta firma robi dla np masseya na pierwszy montaż. Bezstopniówki to raczej zapomnij, że kupisz części gdzieś poza serwisem.

Bezstopniówka pewnie wygodniejsza ale w transporcie już np nie można hamować silnikiem trzeba się bardziej ostrożnie z nią obchodzić. A co do wygody to power shifty teraz maja tryby automatyczne.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Bartek931
      Witam wszystkich, dopiero dołączyłem i szukam porady mianowicie czy ktoś z użytkowników MF 135 ma schematy instalacji elektrycznej lub wie jak ją zdobyć. Potrzebuje do całkowitej odbudowy.
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj