karbex

Problem z t25 - coś z zasilaniem

Polecane posty

karbex    91

Cześć Wam może ktoś ma pomysłami i podpowie co jeszcze sprawdzić. Parę dni temu wyjechałem z garażu władkiem i nagle osłabł i zgasł no to wymieniłem mu filtry paliwa bo to dość nowy nabytek. Chwile zaczął normalnie chodzić ale dzisiaj znowu to samo. Jak się go przepomuje ręczną pompką pali od strzała i przejedzie z minute i znowu gaśnie. Stwierdziłem że to pompka paliwa no to zmieniłem na nową, zapalił i pochodził chwilę i znowu to samo. Kurna nie mam już pomysłu. Dodam że powietrza chyba nie zaciąga nigdzie bo pompka ręczna jest nabita ciśnieniem także do pompki paliwo dochodzi. Jak pompuje to ładnie idzie przelewem. Macie jakiś pomysł ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Spada powoli - tak sie jąka, najpierw schodzi z wysokich na niskie, chwile poparkocze na niskich obrotach i gaśnie. Syfu nie ma - paliwo normalnie leci - ręczną pompką beż problemu można nabić ciśnienie w układzie tak że idzie przelewem. Wyczytałem jeszcze że przy pompie czasami pada taki zaworek - niby jakiś tłumik pompy wtryskowej - jeszcze to wymienię i zobaczę- jak się poprawi to dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal54321    17

A w baku dużo masz paliwa? U mnie ten sam problem pojawiał się jak poziom paliwa schodził poniżej poziomu pompy paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Też to brałem pod uwagę i bak prawie pełny. Najlepsze jest to że on elegancko pali na pół obrotu i za chwilę gaśnie - nie ma żadnego problemy z odpaleniem czy zimny czy ciepły

Edytowano przez karbex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal54321    17

a ta rurkę która pobiera paliwo z baku sprawdzałeś może jest tylko częściowym przepływ i po odpaleniu wyciągnie paliwo z układu i gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    83

Załóż wężyk paliwa bezpośrednio do pompy i włóż do zbiornika. Jeśli się poprawi to masz gdzieś nieszczelność: rurka w zbiorniku(jest lutowana i puścił lut), wężyki łączące zbiornik-odstojnik, odstojnik pompa paliwa, uszczelka w odstojniku(wypada wyczyścić odstojnik).

Jeśli się nie poprawi to zasysa powietrze przez ręczną pompkę paliwa(juz ja chyba wymieniłeś), uszczelnienie kielichów filtrów itp.

Warto też sprawdzić jak zgaśnie czy paliwo jest podawane na wtryski- kręcisz rozrusznikiem i odkręcasz rurkę przy wtrysku powinno się pojawić paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Klasyka w tych ciągnikach przy takich obiawach to pompka ( tu wymieniona) i nieszczelność przy rurce wchodzącej do zbiorniku, czy na śrubie łączącej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Wywal ori filtry, załóż jeden z busa-ciężarówki, osobówki, przerób zasilanie na dolne wraz z odstojnikiem z 385 a fabryczne wywal 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274
20 godzin temu, karbex napisał:

Cześć Wam może ktoś ma pomysłami i podpowie co jeszcze sprawdzić. Parę dni temu wyjechałem z garażu władkiem i nagle osłabł i zgasł no to wymieniłem mu filtry paliwa bo to dość nowy nabytek. Chwile zaczął normalnie chodzić ale dzisiaj znowu to samo. Jak się go przepomuje ręczną pompką pali od strzała i przejedzie z minute i znowu gaśnie. Stwierdziłem że to pompka paliwa no to zmieniłem na nową, zapalił i pochodził chwilę i znowu to samo. Kurna nie mam już pomysłu. Dodam że powietrza chyba nie zaciąga nigdzie bo pompka ręczna jest nabita ciśnieniem także do pompki paliwo dochodzi. Jak pompuje to ładnie idzie przelewem. Macie jakiś pomysł ? 

Wyciąg filtry paliwa i spróbuj bez nich go odpalić. To że paliwo idzie ręczną pompką, nie oznacza że dochodzi do pompy. Głównie idzie na przelew do baku. Spróbuj odpowietrzyć go na pompie wtryskowej. Śruba pomiędzy sekcjami. I przy pompce ręcznej na pompce wstępnej, masz od spodu dwie śruby. Tam są dwa plastikowe zaworki ze sprężynkami. Możesz to też sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Ok. To pokolei - obejrzałem rurkę ssącą - była ok ale podkładki mizerne to wymieniłem. Kolejny element to odstojnik - uszczelka chyba Breżniewa pamiętała to wymieniłem na nową to samo z podkładkami miedzianymi, a i w jednym krućcu na odstojniku znalazłem kawałek trawy - odpaliłem, pochodził trochę i wsiadam zadowolony i wracam z pola (bo stał całą noc na polu) I po 200 metrach znowu to samo - a więc kolejny element to ten zaworek (fachowo tłumik drgań pompy). Wymieniłem, zapaliłem i ... wróciłem do domu także to chyba ta popierdułka się zacinała. Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Wywal filtry i zobaczysz że będzie ok,te filtry co teraz są w sprzedaży uja wartaja przy dokręcaniu szklanek ściskasz gumkę na filtrze i ci zatyka kanał paliwowy.Popatrz u mnie w galerii jaki ja mam jeden założony i hula jak trzeba a te oryginalne mam puste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Dzięki - może nie jasno napisałem.po wymianie tego tłumika drgań na pompie wtryskowej traktor chodzi jak należy (chyba bo dzisiaj nie za wiele nim robiłem ale do chałupy dojechał). Jak nie będzie poprawy to będę dalej grzebał. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj