Alibus

Agrotron 165mk3 2000r

Polecane posty

Alibus    0

Witam. 

 

Problem polega na tym iż po wymianie pompy hydraulicznie ciagnik w polu pod obciążeniem pracuje dobrze. Lecz jeśli jedziemy  droga beż obciążenie to potrafi przy zmianie połbiegow się ślizgnąć to znaczy dzieje się to na polbiegu drugim lub trzecim i czwartym  i to jest podczas przyspieszania na 6 biegu  (bo tylko na 6 zmieniam polbiegi podczas drogi) jeśli chodzi o pracę w polu to pod obciążeniem nic się nie dzieje zmienia polbiegi bez problemu. Zauważyłem też że tam.gdzie jest wizjer od stanu oleju to olej robi się trochę mentmy podkreślę ze olej jest świeży.  Przy okazji zapytam ile powinno być oleju w tym wizjerze ponieważ są 3 kreski ja mam przed tą 3 kreska 

 

 

Problem też mam że jak sje rozgrzeje to spomaganie chodzi trochę głośniej.

 

Wersja ciagnika z dwoma pompami hydraulicznymi 

 

Edytowano przez Alibus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Panie diagnostyka... Która pompe zmieniałes od hydrauliki czy systemową skrzyni bo to 2 rózne sprawy. Na 6 biegu na drodze jest inaczej bo skrzynia powyżej 15km/h przechodzi w tryb drogowy i półbiegi łagodniej się zmieniają ale jak czujesz faktyczny poślizg to jest coś nie tak, kontrolka skrzyni się zaświeca? Tak czy tak trzeba zmierzyć ciśnienie systemowe skrzyni najpierw 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alibus    0
dzięki za odpowiedź. pompę zmieniałem kosztowała 2000zl . bo było za małe cisnienie na skrzyni . Około 14 bar . zmieniliśmy i cisnienie jest 19 bar na rozgrzanym . tarczki rok temu wymieniane uszczelniacze i pierścionki też. potem zaczął poszarpywac pod obciążeniem. zmieniliśmy pompę i wszystko jest ok po za tym jednym mankamentem poślizgu oraz mentnego oleju. kontrolka skrzyni się nie zaswieca
dzięki za odpowiedź. pompę zmieniałem kosztowała 2000zl . bo było za małe cisnienie na skrzyni . Około 14 bar . zmieniliśmy i cisnienie jest 19 bar na rozgrzanym . tarczki rok temu wymieniane uszczelniacze i pierścionki też. potem zaczął poszarpywac pod obciążeniem. zmieniliśmy pompę i wszystko jest ok po za tym jednym mankamentem poślizgu oraz mentnego oleju. kontrolka skrzyni się nie zaswieca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Jeżeli jestes pewien że poślizg jest tylko w trybie drogowym to sprawdź elektrozawór drugi od dołu na płycie zaworowej, który jest odpowiedzialny za przełączanie trybu pole/droga. Może sie poluzował a może pękły widełki mocujace a może w płycie zaworowej któyś suwak nie pracuje poprawnie. Nie używaj tak traktora bo popalisz tarczki i znowu bedziesz rozbierał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alibus    0

a jak się dostać do suwaków? a czemu nastało to po wymianie pompy hydraulicznej ? a która pompa odpowiedzialna za spomaganie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alibus    0

W tym.tugodniu mam.zaprowadzic do kalibracji bo też tak pomyślałem.  Ale czy miało by to taki właśnie wpływ?

 

 

A podpowiecie gdzie szukać na tym.sterowaniu co wstawiłem.foto. 

Screenshot_20230627_182949_Drive.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Jak masz nie skalibrowane sprzęgła to może być powolne napełnianie tlokow w sprzeglach.  Należałoby na nowo wyuczyc sterownik przerzucać biegi.  Powershifty mają też często hydroakumulator ( nie wiem czy Twój też tak ma). Ale one powinny być wymieniane co jakiś czas bo potrafią pęknąć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Te  skrzynie nie maja akumulatora i ta skrzynia w tym deutzu sie NIE kalibruje(półbiegi), kalibruje sie tylko sprzęgło główne!!! 

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alibus    0

Dobra Panowie to od czego zacząć? Jest możliwość że to od sprzegla ? Bo już się pogubiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj