Alibus

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Alibus

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Problem polega na tym iż po wymianie pompy hydraulicznie ciagnik w polu pod obciążeniem pracuje dobrze. Lecz jeśli jedziemy droga beż obciążenie to potrafi przy zmianie połbiegow się ślizgnąć to znaczy dzieje się to na polbiegu drugim lub trzecim i czwartym i to jest podczas przyspieszania na 6 biegu (bo tylko na 6 zmieniam polbiegi podczas drogi) jeśli chodzi o pracę w polu to pod obciążeniem nic się nie dzieje zmienia polbiegi bez problemu. Zauważyłem też że tam.gdzie jest wizjer od stanu oleju to olej robi się trochę mentmy podkreślę ze olej jest świeży. Przy okazji zapytam ile powinno być oleju w tym wizjerze ponieważ są 3 kreski ja mam przed tą 3 kreska Problem też mam że jak sje rozgrzeje to spomaganie chodzi trochę głośniej. Wersja ciagnika z dwoma pompami hydraulicznymi
  2. Czy ten poślizg może być powodem nieskalibrowanego sorzegla
  3. Dobra Panowie to od czego zacząć? Jest możliwość że to od sprzegla ? Bo już się pogubiłem
  4. W tym.tugodniu mam.zaprowadzic do kalibracji bo też tak pomyślałem. Ale czy miało by to taki właśnie wpływ? A podpowiecie gdzie szukać na tym.sterowaniu co wstawiłem.foto.
  5. a jak się dostać do suwaków? a czemu nastało to po wymianie pompy hydraulicznej ? a która pompa odpowiedzialna za spomaganie ?
  6. dzięki za odpowiedź. pompę zmieniałem kosztowała 2000zl . bo było za małe cisnienie na skrzyni . Około 14 bar . zmieniliśmy i cisnienie jest 19 bar na rozgrzanym . tarczki rok temu wymieniane uszczelniacze i pierścionki też. potem zaczął poszarpywac pod obciążeniem. zmieniliśmy pompę i wszystko jest ok po za tym jednym mankamentem poślizgu oraz mentnego oleju. kontrolka skrzyni się nie zaswieca dzięki za odpowiedź. pompę zmieniałem kosztowała 2000zl . bo było za małe cisnienie na skrzyni . Około 14 bar . zmieniliśmy i cisnienie jest 19 bar na rozgrzanym . tarczki rok temu wymieniane uszczelniacze i pierścionki też. potem zaczął poszarpywac pod obciążeniem. zmieniliśmy pompę i wszystko jest ok po za tym jednym mankamentem poślizgu oraz mentnego oleju. kontrolka skrzyni się nie zaswieca
  7. Witam. Problem polega na tym iż po wymianie pompy hydraulicznie ciagnik w polu pod obciążeniem pracuje dobrze. Lecz jeśli jedziemy droga beż obciążenie to potrafi przy zmianie połbiegow się ślizgnąć to znaczy dzieje się to na polbiegu drugim lub trzecim i czwartym i to jest podczas przyspieszania na 6 biegu (bo tylko na 6 zmieniam polbiegi podczas drogi) jeśli chodzi o pracę w polu to pod obciążeniem nic się nie dzieje zmienia polbiegi bez problemu. Zauważyłem też że tam.gdzie jest wizjer od stanu oleju to olej robi się trochę mentmy podkreślę ze olej jest świeży. Przy okazji zapytam ile powinno być oleju w tym wizjerze ponieważ są 3 kreski ja mam przed tą 3 kreska Problem też mam że jak sje rozgrzeje to spomaganie chodzi trochę głośniej. Wersja ciagnika z dwoma pompami hydraulicznymi
  8. Dzień dobry Chcemy kupić siewnik do kukurydzy ale też aby można było go wykorzystać do rzepaku. Mamy na Oku siewnik kuhn maxima 2 z 2010r wysiew nawozu stopkowy a kukurydzy talerzowy. Oto link do ogłoszenia https://www.olx.pl/d/oferta/siewnik-do-kukurydzy-kuhn-maxima-CID757-IDOYhKu.html Podpowie ktoś czy warto ? Lub może podpowiecie co wybrać.
  9. Dzień dobry Do czego służy pokretło nr 1. Proszę o jakiś opis. Moje drugie pytanie odnośnie gazu recznego. Po odpaleniu nie działa ale jeśli odpalę i od razu dodam gazu to działa do momentu kiedy nie cofnę na minimum gazu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj