michalsoft

Tandem ale jaki

Polecane posty

michalsoft    22

Witam , jaki używany tandem polecacie do ciągnika 160 km , do odwozu zboża ,buraków i kukurydzy . Jakiej wielkości i firmy ? Mogą być linki z ogłoszeniami . Przedział cenowy od 50 do 70 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1602

A to jednak przyczepa nie sam tandem .

Ale napewno szukaj że skretno osią. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Przy tandemie nie jest to tak bardzo konieczne. Mam PT512 i nie widzę potrzeby skrętnej osi. Bardziej brakuje mi amortyzowanego dyszla. Z tym, że jeśli jest dobrze wyregulowana wysokość zaczepu, to przyczepa nie buja ciągnikiem. Dużo też zależy od tego jaki jest ciągnik, jeśli ma oś amortyzowaną to jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalsoft    22

Ciągnik to valtra z amortyzowana kabina i ośka , jaka wielkos polecacie 

Dodam że ma to być skorupa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalsoft    22

T144 zrobiona na 175 km

A mam na oku przyczepę brimonta 18 zastanawiam się czy nie będzie za duza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1602

Na pewno  nie będzie za duża,  a jak by co nie musisz pełnej ładować,  ale spokojnie da radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaim33    2
Dnia 1.05.2023 o 11:11, Rowan napisał:

Przy tandemie nie jest to tak bardzo konieczne. Mam PT512 i nie widzę potrzeby skrętnej osi. Bardziej brakuje mi amortyzowanego dyszla. Z tym, że jeśli jest dobrze wyregulowana wysokość zaczepu, to przyczepa nie buja ciągnikiem. Dużo też zależy od tego jaki jest ciągnik, jeśli ma oś amortyzowaną to jest ok.

Zastanawiam się nad taką przyczepą, powiedz mi czy polecasz czy teraz wybrałbyś inną markę? I jakie wyposażenie najlepiej dobrać? No i jakie opony, wąskie czy szerokie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Ja mam standard tirowskie nadlewki typu „FARMER”. Nie było z nimi żadnych problemów, po za tym, że wymieniałem wszystkie wentle, ale to powszechny problem w przyczepach Pronar, że sie rozklejają. Plandeke jak najbardziej weź, bo ta oryginalna jest po prostu konkretna, nie kupisz takiej od firm ogłaszających się w internecie. Balkon jest potrzebny, ja sam zrobiłem podest za pare zł. Zaczep z tyłu też założyłem własny. Rzadko z niego korzystam. Ja bardzo polecam. Ma 9 lat, narazie nic sie z nią nie dzieje, niema rdzy, z tym, że stoi cały rok pod dachem. Jest w miare szczelna, do rzepaku uszczelki okienne na słupkach podoklejałem tylko. Jest bardzo stabilna i nie toni w polu, bardzo dobrze się ją ciąga. Jestem bardzo zadowolony. W 2014r kosztowała 46tyś z hamulcami hydraulicznymi i plandeką.

W galeri mam kilka jej zdjęć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaim33    2

Teraz cena x2 niestety …

A czy myślałeś może o zasławie wtedy? Mi się podoba ta wersja long. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

W tamtym momencie w Zasławach zdarzały sie często pęknięte burty na zpawach i pogięte dolne ramy. Sam widziałem te przypadki u znajomych, a po za tym Zasław był dużo droższy. Ja wolałem w sumie przyczepe krótką a wysoką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaim33    2

A widzisz, to nie słyszałem. 
No w sumie z taką długą mógłby być problem z manewrowaniem. Ja tak myślałem o longu ze względu na przewożenie bel. Szkoda ze w pronarze nie ma dyszla amortyzowanego … bo cenowo to chyba faktycznie wychodzi najlepiej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Chyba w 14-stce jest opcja amortyzowanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaim33    2

W metalfachu i techu, zasławie i wieltonie są amortyzowane. Ale cenowo jednak wychodzą sporo drożej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

W metalfachu jest amortyzowany? Nie wiedziałem… On był zawsze tańszy od Pronaru i opinie były bardzo różne o tych przyczepach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaim33    2

W Pronarze tylko ta T683 ma amortyzowany dyszel, tylko ze ona ma już 15t ładowności, te mniejsze nie mają. 
Co do metalfacha jednak cofam, nie ma amortyzowanego dyszla, po zdjęciu wydawało mi się że jest, ale ze specyfikacji to nie wynika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj