xaa

renault 751.4

Polecane posty

xaa    0

Witam wymieniałem filtr paliwowy i zapowietrzył się układ paliwowy. i nie za bardzo wiem jak odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nertoq    0
Dnia 24.04.2023 o 22:43, xaa napisał:

Witam wymieniałem filtr paliwowy i zapowietrzył się układ paliwowy. i nie za bardzo wiem jak odpowietrzyć.

Jeśli to silnik mwm i pompa Lucasa to są na niej takie dwie śrubki na kluczyk 10, jedna wyżej druga niżej, luzujesz obydwie i pompujesz pompką jak zacznie lecieć spod obydwu paliwo to dokręcasz i próbujesz palić powinien zagadać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xaa    0

Udało się odpowietrzyć ale przejechałem kawałek i zgasł, nie chciał już zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Spróbuj ponownie odpowietrzyć , ale poluzuj dwa górne przewody wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej . Powietrze może blokować przepływ paliwa do wtryskiwaczy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xaa    0

tylko te dwa górne i popmować pompką 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1161

odpowietrzasz jak większość silników na pompie rotacyjnej, czyli filtry, pompa i luzujesz przynajmniej jeden przewód ciśnieniowy przy wtrysku, po tym jak zacznie podawać dobrze paliwo zakręcasz i gotowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xaa    0

I znowu mam problem odpowietrzyłem, pojeździłem trochę i się zapowietrzył, już  nie wiem co mu jest żeby cały czas się zapowietrzał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xaa    0
Dnia 3.05.2023 o 15:16, izydor6280 napisał:

odpowietrzasz jak większość silników na pompie rotacyjnej, czyli filtry, pompa i luzujesz przynajmniej jeden przewód ciśnieniowy przy wtrysku, po tym jak zacznie podawać dobrze paliwo zakręcasz i gotowe

znowu mam problem odpowietrzyłem, pojeździłem trochę i się zapowietrzył, już nie wiem co mu jest żeby cały czas się zapowietrzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    123

Może być nieszczelny lub przytkany wężyk, dwie uszczelki pod filtrem paliwa, zużyta popka zasilająca, jak jest jakiś czujnik na przewodzie(taka aluminiowa kostka, to może mieć pęknięcia). Trzeba eliminować po kolei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

W oryginalnej pompce zasilającej pod dekielkiem przykręcony śrubą  na klucz 10mm 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    123

Jak się nie myle to sitko powinno być od strony zasilania pompy, czyli odkręca się ten dekielek z prawej strony pompy. Tylko tam trzeba przy rozbieraniu uważać, żeby złożyć w identycznej kolejności, te trzpienie, spężynki i podkładki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Pompa na środku zdjęcia to pompa wtryskowa,  nad nią jest pompka zasilająca z sitkiem , ja bym wtryskowej nie rozkręcał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ribbonjerky    0

Gdy zacznie prawidłowo podawać paliwo do silnika, należy go wyłączyć i odpowietrzyć układ, tak jak w przypadku filtrów, pompy i co najmniej jednego przewodu ciśnieniowego dowolnego silnika z pompą rotacyjną.

basketball stars

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek9514
      Witam, 
      Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jakie są prędkości na poszczególnych biegach w ciągniku renault 85 34 tx skrzynia 12x12 
      Z góry dziękuję za pomoc. 
    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj