Polecane posty

wojtal24    2483

metalowy


może spaw na zimno taki klej dwuskładnikowy spróbuj ktoś w Wielkopolsce sprzedawał na części spalone ale czy miał zbionik


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

metalowy


może spaw na zimno taki klej dwuskładnikowy spróbuj ktoś w Wielkopolsce sprzedawał na części spalone ale czy miał zbionik

w ostateczności można tak zrobić, ale zawsze może znów lecieć , wolałbym nowy , ale nigdzie nie idzie kupić , masakra żeby części do Zetora nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a normalnie pospawać nie możesz? jakaś łata i wio...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2483

tu zapytaj https://agrozeto.pl/pl/p/PLYWAK-PALIWA-7520-9540/4025


https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-10540-9540-walek-zwolnica-tryb-ramie-obudowa-wal-blotnik-CID757-IDSHGLG.html


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

tu zapytaj https://agrozeto.pl/pl/p/PLYWAK-PALIWA-7520-9540/4025


https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-10540-9540-walek-zwolnica-tryb-ramie-obudowa-wal-blotnik-CID757-IDSHGLG.html

do Kalisza już dzwoniłem , nawet na Czechach nie mają, może coś się trafi w końcu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

skoro taka rzadkość, to cena może być chora...

wyspawaj to dokładnie i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pafnucy12 napisał:

skoro taka rzadkość, to cena może być chora...

wyspawaj to dokładnie i po problemie

podejrzewam że niska nie będzie , spróbuję coś kupić , a jak nic nie będzie to trza będzie to spawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3056

porzadny spawacz automat, kawalek blachy i parenascie stow zostanie w kieszeni-tez to przelabialem , gdy znalazlem nowy ,popatrzylem na cene  to od razu do mechanika podjechalem- poltora tysiaca zostalo.

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlimekPL    795

Podpisuje się pod tym co koledzy wyżej napisali, szukaj spawacza i wyjdzie o wiele taniej niż kupno nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno napisał:

@GrzegorzKulawiecki Zrób fotkę starego i miejsca gdzie cieknie , może lutowanie/lutospawanie pomoże.

fotki nie zrobię ,bo zbiornik jest zamontowany jeszcze , a dziura w takim miejscu że aparatem nie podejde

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1786

@GrzegorzKulawiecki  Plastikowy typowy nie podejdzie w to miejsce ? W sumie sprawdzałem to nawet droższe od blaszanych . 

Moze coś z innego pojazdu próbować adaptować o zbliżonej pojemności albo z ciężkiej serii te dodatkowe i tylko dospawać wlew . Byle za nisko nie wisiał. Ciekawe są te duże od ogrzewania postojowego . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno napisał:

@GrzegorzKulawiecki  Plastikowy typowy nie podejdzie w to miejsce ? W sumie sprawdzałem to nawet droższe od blaszanych . 

Moze coś z innego pojazdu próbować adaptować o zbliżonej pojemności albo z ciężkiej serii te dodatkowe i tylko dospawać wlew . Byle za nisko nie wisiał. Ciekawe są te duże od ogrzewania postojowego . 

zbiornik mocowany jest do maski i można go przechylić na prawą stronę , tak jak to było w ursusie z tego co pamiętam, ale wątpię by coś podeszło akurat w to miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

a od zetora 8045 nie będzie pasował

Na pewno nie , dzwoniłem do Zetora w Kaliszu, gdyby pasowało na pewno by mi taki sprzedali , bo do tych ciągników są osiagalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj