thesykacz

Układ kierowniczy ursus 3512

Polecane posty

thesykacz    4

Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    141

też mam i chyba juz nie bede tego naprawial tylko założe wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2361

luz kasuje sie poprzez zdjecie lewego dekielka kolumny poprzez wyjecie odpowiedniej liczby podkladek i po dokreceniu nakrętek pod kierownica trzeba kierownice zdjac jedna nakretke dokrecasz druga kontrujesz cudów sie nie spodziewaj


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekkk41    0

Witam, mam problem w ursus 3512 podczas jazdy kierownica sama skręca w PRAWO. Ciśnienie w oponach jest takie same. Spotkał się ktoś z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Możliwe przyczyny : niewłaściwa zbieżność kół, " wybulona " opona , jednostronnie zużyta opona , skrzywiony sworzeń zwrotnicy. Luz na końcówkach kierowniczych też wpłynie negatywnie na ustawienie kół.

Edytowano przez andrzej78
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

A nie masz tak że podczas jazdy kierownicy delikatnie musisz obracać w jedną stronę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekkk41    0
2 godziny temu, Leniwiec1 napisał:

A nie masz tak że podczas jazdy kierownicy delikatnie musisz obracać w jedną stronę 

Tak, gdy jadę to muszę ciągle trzymać kierownicę bo jak puszczam to automatycznie skręca w prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

Znaczy ja mam tak że jadąc prosto muszę wykonać obrót kierownicą tak po mału  bo orbitrol puszcza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

To trzeba zregenerować przodek od podstaw i powinno być dobrze bo myślałem że ma wspomaganie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709
3 godziny temu, Andrz_ napisał:

No to się wyjasniło i sprawca już znany

Winny orbitrol :P Ja bym mu na chwilę zasilanie odciął żeby przemyślał swoje zachowanie

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leniwiec1    26

Nagrać ci film jak musisz obracać kierownicą cały czas w jedną stronę  podczas jazdy na prost jak olej ciepły to staje się to bardzo uciążliwe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
14 godzin temu, Leniwiec1 napisał:

Znaczy ja mam tak że jadąc prosto muszę wykonać obrót kierownicą tak po mału  bo orbitrol puszcza 

W układzie jest jeden czy dwa siłowniki wspomagające ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7226

U mnie był winny siłownik, cały czas trzeba było kierownicą kręcić w prawo bo uciekał w lewo. Po wymianie uszczelnień w środku wszystko wróciło do normy.


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Właśnie do tego zmierzałem . Często-  uszkodzenie wewnętrzne siłownika objawia się samoczynnym skręcaniem kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.


    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
    • Przez bialy2005
      Witam kolegów. Mam ochotę przerobić w 3512 układ na hydroststyk bo kolumna sie rozsypała i koszt naprawy to minimum 500-600zł a zapewni i tak będzie lipa po zrobieniu. Ogólnie sprawa prosta orbitrol, pompa, siłownik troche przewodów, ale jest problem z drązkami kierowniczymi. Co i jak zrobić żeby połączyć przednie koła tak jak jest np w zetorach czy chyba c 360 ??
       
      Może ktoś juz robił taki nr w 3512 lun MF 255 i może mi podesłać fotki lub podpowiedzieć jak to najlepiej rozwiązać. Dodam że ciągnik ma założonego tura z rama pod silnikiem.
       
      Powód Edycji: literówki, edytowane przezNikita_Bennet
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj