krzys111

Siłownik wspomagania kierownicy ursus 4514

Polecane posty

krzys111    102

Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Ciężko wymienić - hm chyba tylko uszczelniacz ciśnieniowy tłoczyska ten w dławicy ale jego nieszczelność powoduje wycieki oleju na zewnątrz. Jeśli nie trzyma kierunku na wprost, winny może być orbitrol lub zbieżność kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Skręcić kierownica na maksa żeby siłownik cały się wysunął, odkręcić przewód od siłownika od strony dławnicy i dalej kręcić kierownica w tym samym kierunku. Jeśli z siłownika wypływa olej to ma przeciek na uszczelnieniu tłoka, jeśli nie wypływa to jest sprawny i  orbitrol padnięty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys111    102

Jest wyciek po tłoczysku na zewnątrz, jeszcze nie tragedia ale mokre tłoczysko i dodam jeszcze że słychać syczenie orbitrola. 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

No to skoro i tak siłownik jest do naprawy to możesz zacząć od niego. O ile tłoczysko nie jest uszkodzone to pewnie sama wymiana uszczelnień pomoże. Jak coś to wrzuć jakieś zdjęcia, to się coś podpowie. Nie wiem jakie tam są uszczelnienia, ale mi najwięcej trudności sprawiają uszczelnienia typu GER, czyli te z brązem. Resztę można spokojnie przy użyciu prostych narzędzi wymienić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.


    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
    • Przez krzys111
      W moim 4514 aby jechać prosto muszę ciągle wykonywać małe ruchy kierownicą, płyn w orbitrolu jest, nigdzie nie ma luzów co może być przyczyną? . Dodam jeszcze że przy jeździe kilka kilometrów ciągle, położenie kierownicy zmieni się o ok. pół obrotu i przy ostrym skręcaniu z małą prędkością słychać syczenie. Proszę o pomoc o co chodzi czy to tak ma być? To mój pierwszy traktor z orbitrolem. Dzięki
    • Przez bialy2005
      Witam kolegów. Mam ochotę przerobić w 3512 układ na hydroststyk bo kolumna sie rozsypała i koszt naprawy to minimum 500-600zł a zapewni i tak będzie lipa po zrobieniu. Ogólnie sprawa prosta orbitrol, pompa, siłownik troche przewodów, ale jest problem z drązkami kierowniczymi. Co i jak zrobić żeby połączyć przednie koła tak jak jest np w zetorach czy chyba c 360 ??
       
      Może ktoś juz robił taki nr w 3512 lun MF 255 i może mi podesłać fotki lub podpowiedzieć jak to najlepiej rozwiązać. Dodam że ciągnik ma założonego tura z rama pod silnikiem.
       
      Powód Edycji: literówki, edytowane przezNikita_Bennet
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj