bialy2005

wspomaganie w 3512

Polecane posty

bialy2005    510

Witam kolegów. Mam ochotę przerobić w 3512 układ na hydroststyk bo kolumna sie rozsypała i koszt naprawy to minimum 500-600zł a zapewni i tak będzie lipa po zrobieniu. Ogólnie sprawa prosta orbitrol, pompa, siłownik troche przewodów, ale jest problem z drązkami kierowniczymi. Co i jak zrobić żeby połączyć przednie koła tak jak jest np w zetorach czy chyba c 360 ??

 

Może ktoś juz robił taki nr w 3512 lun MF 255 i może mi podesłać fotki lub podpowiedzieć jak to najlepiej rozwiązać. Dodam że ciągnik ma założonego tura z rama pod silnikiem.

 

Powód Edycji: literówki, edytowane przezNikita_Bennet


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

Zamontuj dwa siłowniki tak jak to jest w agro bis bodajże, albo podpatrz rozwiązanie w 4512.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

ale i tak trzeba połączyć koła. w nowych widziałem połączenie nad osią. Jest tu ktoś kto ma taki nowy ciągnik więc proponuje się z nim skontaktować.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bialy2005    510

2 siłowniki to nie rozwiazanie moim zdaniem ;) Kolego " ursusik" możesz porobic fotki w tym swoim nowym 3512 jak to inginierowie z ursusa to rozwiazali :lol: ?

 

W 4512 u mojego kolegi było to jakos dziwnie ale raczej nie na orbitrolu bo maiałnormalnie drązki i siłownik schowany był pod filtrem pow. Przed chłodnica jak dobrze pamietam cos jakby serwo.

 

A jak niby połaczyc te koła na osia jak tam nie ma miejsca mieczy chłodniaca a silnikiem jest bardzo ciasno a pod uwage trzeba wziac duże wychylenia całej przedniej osi góra dół, pod spodem mam, rame tura. Mysle nad tym i nic nie moge wymyslec ;)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535
http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...si&img=9945 jak się dobrze przyjrzysz to tam widać drążek łączący oba koła nad przednio osio.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Widziałem dzisiaj U 2812 agrobis, za skręt kół odpowiadały dwa siowniczki przy prawym i lewym kole, koła były połączone ze sobą drążkiem u góry.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    510

to rozwiazanie mi sie podoba poza tymi 2 siłownikami według mnie wystarczy jeden dłuższy i dłuzsze ramie od zwrotnicy i powinno byc oki, bo 2 siłowniki i w dodatku tak krutkir to chyba cioezko bedzie znalesc chyba ze kupic nowe


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

dziś przyjrzałem się mojemu ursusowi i tam faktycznie jest bardzo mało miejsca ż może być problem wcisnąć tam drążek tak aby nie zawadzał o wentylator lub koło pasowe.

Siłownik to wystarczy jeden. ale jeśli będzie tak zamontowany jak oryginalny (inaczej będzie ciężko) to musi być takiej długości.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

Problem stanowi wentylator chłodnicy, który trzeba przesunąć. W tym celu konieczna jest wymiana pompy wodnej na taką jaką mają nowe 3512.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lechu0042    0

ja słysząłem ze chłopaki pakuja wspomaganie od lublina i to podobno pasuje ja sam tez sie przymierzam ale to tak na wiosne zaczne sie bardziej ruszac wiem ze na pewno zdaje egzamin i jest tanie koles to u mnie robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

robi ?? to czekamy na foty jak to zrobił.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lechu0042    0

oki jak tylko bede miał mozliwosc tego obejrzenia bo na razie to musze tam jechac i z tata pogadac zeby on tam załatwił mi obejrzenie tego i zrobienie fotek rzecz jasna hehe ale jak tylko bede mogł to od razu je dostarcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

U mnie w 3502( taki zwężony sadowniczy 3512) jest jeden siłownik pod wentylatorem przykręcony centralnie do przedniej osi. Ten siłownik ma jeden tłok wychodzący z niego z dwóch stron i tam sa przykrecone takie drązki do zwrotnic. Sterowanie jest z orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    510

nom to jest fajne rozwiazanie mam tak w zetorze 7341 :P tylko w 3512 standardowym brakuje miejsca i ten siłownik pewnie bedzie kosztował koło 2 tys ;)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

Moze to kogos zainteresuje :P Oatstanio pytalem sie o kompletne wspomaganie, dokladnie na takiej samej zasadzie jak jest w U3512 agro bis czyli dwa male silowniki, drazek laczacy kola nad osia, pompa wpieta pod sprezarke w blok silnika, orbitrol(z pokrywa skrzyni biegow) przewody i zbiornik oleju. Cena za caly komplet to okolo 4 tys. zł.

 

A teraz troche inaczej....Jesli skompletowac by cale wspomaganie samemu, oczywiscie na nowych czesciach wygladaloby to mniej wiecej tak- pompa-600złwpieta pod sprezarke w blok silnika, orbitrol 550zł, jeden silownik podlaczony do korpusu silnika-450zl, z polaczeniem kol nad osia drazkiem, no i do tego przewody, z wszystkim powinno sie zmiescic w 2000zł.

 

Jest jeszcze jedna opcja, zalozyc pompe od jakiegos samochodu na pasek-okolo 350zł(nowa) orbitrol rowniez nowy kupiony gdzies w dobrej cenie okolo 400zł, silowik uzywany-jakies 200zł, plus weze- wychodzi w granicach 1300zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    74

Najgorsze w tymn 3512 jest to że można całe bebechy z kolumny kierowniczej wymienić a luz jak był tak będzie przerabiałem to ja i znajomi, podobno pozbyć się luzów można wymienaijac całą kolumnę kierowniczą i pytanko ile kosztuje cała kolumna kierownicza?

Wspomaganie fajna sprawa a w mf 255 puki był nowy i nie miał luzów a zbierzność była dobrze ustawiona do tego szerokie opony i kieruje się leciutko dobra przeciwwaga i wcale tak źle z tym kierownaniem by nie było tylko ile ta kolumna może kosztować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

Cena za kolumne z zeszlego roku to jesli dobrze pamietam cos okolo 1200zł. Nie jestem do konca pewien ale cos w tej granicy cenowej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    74

napewno 1200zł za kolumne kompletetną, tzn dokręcam starą a przykręcam nową bez zagladania w bebechy?

No to kupuje nową jeśli faktycznie to taka cena ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    12

Kolego @Ferdek07 nier wiem jaka jest cena na dzien dzisiejszy....nikt konkretnie nie odpowiedzial ile kosztuje, wiec napisaelm jaki byl koszt w zeszlym roku ;) Napewno cena ulegla zmianie, poza tym wolalbym przerobic uklad na orbitrol, za niewiele wiecej przy dobrej "kombinarotyce" mozna sobie zmodernizowac ferdka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Agrorozkminiacz
      Witam.
      Mam nietypowe pytanie apropo pompy wspomagania do Ursusów 4512-5314 itp. Mocowane na 3 śruby.  Numery porównawcze: 7010095M91, PZS-4,5 PZC-4,5 10-K,  034121.
      Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś z posiadaczy tych ciągników miałby wiedzę, lub starą pompę na półce i mógłby mi pomierzyć rozstaw otworów mocujących pomiędzy każdym od środka do środka, fi kołnierza i wysokość kołnierza Pozdrawiam
       
    • Przez Lukasz041514
      Witam, kupiłem do swojego Ursusa wspomaganie około 4 lat temu, ostatnio niestety chodzi dużo gorzej, postanowiłem kupić zegar i podłączyć do pompy. Ciśnienie tuz na wyjściu z pompy 0. Nie kręciłem kołami ( zapomniałem). Pompę zdemontowane, wszystko Ok pompa wydaje się ze tłoczy. wlalem swierzy olej i czekam aż silikon złapie. Oleju nigdy niewymienialem. Jakie mogą być powody złej pracy wspomagania ??? Czy pompa powinna mieć ciśnienie tuz na wyjściu gdy koła są ustawione do jazdy na wprost.
    • Przez El_Chapo2812
      Witam wszystkich specjalistów, piszę do was z zapytaniem czy może ktoś wypowiedzieć się na temat montażu wspomagania w Ursusie 4512, gdyż planuje zakup takiego zestawu i zastanawiam się czy można to bez problemu samemu założyć czy lepiej zlecić to jakiemuś mechanikowi. 
      Pozdrawiam i liczę na jakieś porady.
    • Przez tomek281
      Witam, posiadam Ursusa 2812 ze wspomganiem na orbitrolu, wszystko działało dobrze i lekko, ale ostatnio ciągnik stał kilka godzin na dużym słońcu i kiedy do niego wsiadłem mogłem kręcić kierownicą przy wyłączonym silniku bez reakcji na kołach, a po zapaleniu wspomaganie prawie nie działa, chodzi strasznie ciężko, a kierownicą jakoś szarpie. Czy to może być wina oleju? Na pewno długo nie był wymieniany.
    • Przez Pawel0418
      Witam,otóż mam taki problem rozebrałem orbitrol taki jak na zd i wymieniłem tylko oringi bo ciekł i jak go złożyłem i podłączyłem to  kierownica zaczęła się sama kręci jak jej dotknę.Siłownik sie nie rusza pomimo ze kierownica się kręci. przedtem wszystko było ok 





×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj