zwc18

JUMZ dodatkowy rozdzielacz pod tura

Polecane posty

zwc18    6

Witam proszę powiedzcie czy w ruskim rozdzielaczu można wyjść szeregowo na dodatkowy rozdzielacz ? Ciągnik Jumz 

Nabyłem tura z osobnym rozdzielaczem na dżojstik i tu zaczynają się schody bo nie wiem gdzie go zasilić 🫤

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Raczej daje się nowy rozdzielacz jako pierwszy z tuleją ciśnieniową, a za nim ten co jest. ( O ile daje taką możliwość) 

 

57d14772b9a59_SCHEMAT_PODŁĄCZENIA_SZEREGOWEGO.png

Ewentualnie można podłączyć rozdzielacz pod nieużywana sekcje oryginalnego rozdzielacza jak jest z zatrzaskami i do pracy turem " puszczać ciśnienie" na nowy rozdzielacz

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    6

Na taką odpowiedź liczyłem 🍻 Dzięki 

W starym rozdzielaczu jest nieużywana sekcja a rozdzielacz jest z zatrzaskami Pytanie tylko czy pod obciążeniem nie będzie wybijać ? Np jak przy pługu gdy dojdzie do góry to wajcha odbije 

Myślałem już wbić na ten stary rozdzielacz z turem ale robota tymi dźwigniami to by była kara 

Ogólnie jest zamysł montażu nowego rozdzielacza z tyłu ciągnika i wywalenie starego z pod deski rozdzielczej gdyż tam wiecznie ulane ale nie wszystko na raz bo w portfelu wir 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Niech podpowiedzi osoby co mają tura w Jumz, będzie pewnie najlepiej.

Nie pamiętam przy jakim ciśnieniu wybija dźwignia, jak na nowym rozdzielaczu jest niższe ciśnienie, to będzie chodzić, a jak jest wyższe to przy dużych obciążeniach może wybijać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    6

Tur podpięty wg twojej podpowiedzi i co najważniejsze działa 🙂 dzięki wielkie ! 🍻

Wbiłem się z sekcji i powrót z korka tuż nad filtrem przy zbiorniku fi16. Fakt mały przekrój lec i zasilanie takie w dodatkowym rozdzielaczu lecz na tą chwilę musi wystarczyć.

Kiedyś pomyślę nad przeniesieniem rozdzielacza na tył jak w oryginalnym ciagniku lecz na pewno nie w tym roku bo garaż nie pozwala na wjazd z kabiną, a temp robią swoje i praca w stodole przykrość sprawia 

Fotki jutro wrzucę być może komuś się przyda 

Pozdrawiam

Panowie jest problem z turem podczas  podnoszenia szarpie oraz czasem opada zamiast podnosić 🫤 co jest grane ? Przełożyłem sekcje na dodatkowym rozdzielaczu i ten sam objaw 

 

Edytowano przez zwc18
Post pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    6

Tur używany fakt jeden tłok delikatnie się poci i będzie trzeba najwyraźniej zajrzeć

Tur obecnie podpięty pod fabryczny rozdzielacz i podobny objaw a mianowicie tur podczas podnoszenia staje a zatrzask nie odbija ? Olej idzie na przelew ? Czyżby zawór ciśnieniowy przepuszczał ? 

Już mnie to rozp... Coś co powinno być proste wg budowy napędu a sprawia takie problemy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj