zwc18

Members
  • Ilość treści

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O zwc18

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Piasek Mały
  • Zainteresowania
    Rozmaite

Ostatnio na profilu byli

1560 wyświetleń profilu
  1. Podłogę trzeba zrzucić i ocenić szkody. Demontaż części od strony mostu nie jest trudne. Tuleja, tylny wałek i dźwignia załączania
  2. zwc18

    Sprężarka jumz

    Podoba mi się to co widzę 🙂 kawał dobrej roboty Ja mam oryginalny wspornik do jumz-a jak i sprężarkę oraz podwójne koło pasowe na pompe lecz mi się założyc nie chce aż wstyd się przyznać
  3. Witam proszę o pomoc i udostępnienie katalogu jeśli ktoś posiada. Mam problem z zapieczonym sworzniem który niestety będę musiał wyciąć 🫤 a szukając po samych wymiarach ciężko cokolwiek znależć
  4. zwc18

    Jumz filtr hydrauliki

    W zbiorniku oleju przy powrocie z rozdzielacza tzn przy tej grubej rurce. Trzeba odkręcić dekiel na 4 śruby i wyłoni się to ustrojstwo 😉
  5. Być może iż półramy są pod lekkim kątem ? Na dole 0,5 cm to na metrze będzie już spora różnica, ewentualnie weź poziomice i przyłóż do blachy dochodzącej do półramy i wykonaj pomiar do słupka i będziesz wiedział czy adaptacja jest prosta
  6. Zrób podkładki z płaskownika po całej długosci po obu stronach. Fakt trochę wiercenia będzie lecz dla pocieszenia u mnie było na odwrót i musiałem po 3,5 cm wyciąć. Powodzenia
  7. zwc18

    Jumz 4x4

    Prosto z reduktora nie i wymagało by to cięcia obudowy skrzyni tuż za reduktorem a i sama przystawka skomplikowana Było coś takiego na ruskich forach
  8. zwc18

    Jumz 4x4

    Wszystko około 6 tys 6,5 tak po podliczeniu Przystawka około 1000 już z trybem posrednim Podpora mtz 700 Wały uaz przód 250 za 2szt Opony 2szt 1200 Most 1500 + 1500 za remont nowe tuleje,krzyżaki, łożyska, dolne pokrywy bo wytarte no i wszystkie uszczelniacze
  9. Tur używany fakt jeden tłok delikatnie się poci i będzie trzeba najwyraźniej zajrzeć Tur obecnie podpięty pod fabryczny rozdzielacz i podobny objaw a mianowicie tur podczas podnoszenia staje a zatrzask nie odbija ? Olej idzie na przelew ? Czyżby zawór ciśnieniowy przepuszczał ? Już mnie to rozp... Coś co powinno być proste wg budowy napędu a sprawia takie problemy
  10. zwc18

    Jumz 4x4

    Jest zastosowane koło pośrednie 28z na cała szerokosc otworu po prawej stronie. Trzeba wywalić tryb od napędu pompy by sworzeń miał podparcie. Co do koła przystawki to zostały wykorzystane koła z dolnej linii 20/40z podwójne wolne (20z do kosza) W koło 40z trzeba było wprasować i opspawać tuleje z wewnętrznym frezem z trybu 27z wodzik również ze skrzyni Natomiast wałek głowny z dolnej linii dociety na wymiar 12 cm a w środek osadzony wałek od skrzyni rozdzielczej mtz 82
  11. Tur podpięty wg twojej podpowiedzi i co najważniejsze działa 🙂 dzięki wielkie ! 🍻 Wbiłem się z sekcji i powrót z korka tuż nad filtrem przy zbiorniku fi16. Fakt mały przekrój lec i zasilanie takie w dodatkowym rozdzielaczu lecz na tą chwilę musi wystarczyć. Kiedyś pomyślę nad przeniesieniem rozdzielacza na tył jak w oryginalnym ciagniku lecz na pewno nie w tym roku bo garaż nie pozwala na wjazd z kabiną, a temp robią swoje i praca w stodole przykrość sprawia Fotki jutro wrzucę być może komuś się przyda Pozdrawiam Panowie jest problem z turem podczas podnoszenia szarpie oraz czasem opada zamiast podnosić 🫤 co jest grane ? Przełożyłem sekcje na dodatkowym rozdzielaczu i ten sam objaw
  12. Na taką odpowiedź liczyłem 🍻 Dzięki W starym rozdzielaczu jest nieużywana sekcja a rozdzielacz jest z zatrzaskami Pytanie tylko czy pod obciążeniem nie będzie wybijać ? Np jak przy pługu gdy dojdzie do góry to wajcha odbije Myślałem już wbić na ten stary rozdzielacz z turem ale robota tymi dźwigniami to by była kara Ogólnie jest zamysł montażu nowego rozdzielacza z tyłu ciągnika i wywalenie starego z pod deski rozdzielczej gdyż tam wiecznie ulane ale nie wszystko na raz bo w portfelu wir 😉
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj