Jumz 4x4
 

Jumz 4x4

  • 3516 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Jumz 4x4


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Morion
  • 547 1804

Ooo panie teraz już wiem skąd te wszystkie zapytania odnośnie Jumza, ale czułem że czoś jest na rzeczy :) 

Robiłeś już nim w polu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2205
22 minuty temu, GucioJUMZ napisał:

Jaki koszt ja bym poszedł w szersze opony z tyłu 

W tym stylu?

 

73185871.jpg

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2205

Można też skromny silnik do większych kół.

 

 

dyaa01f8krc_1-1.jpg

 

 

lk7powjdusa_0-1.jpg

A jak z tą przystawką i pierwszym kołem zębatym wychodzącym że skrzyni? 

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2205

Pewnie LTZ

Tylko w małej ilości on był fabrycznie, bo eksperymentowano z napędem.

Był jeszcze jak w MTZ 7, na początku produkcji ( jak  gaz 66?)

W latach 90 coś się pojawiło na moście MTZ

A był też opracowany most na kołach od Władimirca w licencyjnym ZTM62 

 

d64e6873-6dc6-4e53-897f-40d09d92dd0c.jpeg

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • GustawD65
  • GucioJUMZ
  • 393 3440
14 godzin temu, Alchemik napisał:

W tym stylu?

18,4 R30 takie skromne wystarcza 

Styl parczewskiego obszarnika na kołach szerokich nie bardzo widzę 

Silnik Perkins już by był dostatni ja jego możliwości 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2205

Ten niebieski  na szerokich kołach, to właściciel pozyskuje drewno w bagnistym terenie na odludziu.

 

A ten z 6 cylindrowy turbo służy właścicielowi do orki

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zwc18
  • 6 90

Tak przystawka robiona samodzielnie, koła ze skrzyni biegów lecz z dwóch trzeba było jedno zrobić. Most pochodzi od t40 starsza wersja ltz tu różnica jest w przełożeniu na zwolnicach tzn inne tryby

Edytowano przez zwc18

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2205

A koło w przystawce sięga w głąb skrzyni, czy jest dołożone koło pośrednie w skrzyni? 

Jak 1 wersja, to chyba trzeba było poszerzać mocno otwór? A jak 2, to koła które są w skrzyni JUMZ chyba nie pasowały idealnie?( Coś z szerokością, albo srednica o 1 ząb za mało?)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zwc18
  • 6 90

Jest zastosowane koło pośrednie 28z na cała szerokosc otworu po prawej stronie. Trzeba wywalić tryb od napędu pompy by sworzeń miał podparcie. Co do koła przystawki to zostały wykorzystane koła z dolnej linii 20/40z podwójne wolne (20z do kosza) W koło 40z trzeba było wprasować i opspawać tuleje z wewnętrznym frezem z trybu 27z wodzik również ze skrzyni

Natomiast wałek głowny z dolnej linii dociety na wymiar 12 cm a w środek osadzony wałek od skrzyni rozdzielczej mtz 82 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zwc18
  • 6 90

Wszystko około 6 tys 6,5 tak po podliczeniu

Przystawka około 1000 już z trybem posrednim

Podpora mtz 700

Wały uaz przód 250 za 2szt 

Opony 2szt 1200 

Most 1500 + 1500 za remont nowe tuleje,krzyżaki, łożyska, dolne pokrywy bo wytarte no i wszystkie uszczelniacze 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zwc18
  • 6 90

Prosto z reduktora nie i wymagało by to cięcia obudowy skrzyni tuż za reduktorem a i sama przystawka skomplikowana Było coś takiego na ruskich forach 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj