ziutek92

Renault Ares 816 kosz sprzęgła

Polecane posty

ziutek92    43

Witam panowie zacząłem rozbiórkę swojej areski i zatrzymałem się w tym miejscu i nie wiem co zrobić proszę o pomoc z góry dziękuje 

A32062CF-0510-4A5E-B015-7C052DF6C7A9.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Najlepiej to robić tak jak sugeruje serwisówka. I można powiedzieć, że już popełniłeś błąd, bo łatwiej wyjąc całego dynashifta. Trzeba go od tyłu uwolnić i wyjąć, nie pamiętam tylko czy w tej wersji trzeba nim obracać czy nie, bo w hexashifcie trzeba nim przekręcić na pewno. Zdobądź serwisówke i działaj. Jak coś to mogę odsprzedać. Moja sugestia jest tylko taka, że tarczki i przekładki na rewersie musisz wymienić, od połówek widziałem tylko raz wymagające wymiany. Natomiast powymieniaj hydroakumulatory albo jeśli nie dziurawe(zwykle pękają), to je napełnij. To jest BARDZO ważne. No i kalibracja po naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Już zostało wyciągnięte wszystko tarczki i przekładki od połówek są ok. Usczeniacze oringi były słabe. Hydroakumulatory wymienione. Ale na jednym z koszt z połówek są tam sprężyny talerzowe i jedna z nich była pęknięta. Noi standardowo tarcze do jazdy tył spalone i popękane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Nie wyleciałeś przez szybe z niego? 😉 Czy juz tak wyjechane, że nie ciągnął?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Ciągnąć ciągnął i przez szybę tez nie wypadłem 😁 miałem problem zaświeciła się cały czas kontrolka zatkanego filtra hydrauliki i olej się robił czarny i postanowiłem rozpołowic 😁 pokaże później zdjęcia tarcz zapalonych i połamanych przekładek spalonych oraz na polbiegu pęknięta podkładkę sprężysta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

To jak już tyle rozebrałeś, to zwolnice rozbierz do tarcz hamulcowych, bo to najczęstsza przyczyna czarnego oleju w nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Zwolnice to podstawa przy tej operacji 😀 zastanawia mnie tylko gdzie jest kosz tarcz do walka wok i jak sue dobrać do niego 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Podejrzewam, że kosz wom jest przy pompie hydraulicznej. Jak pompa zdjęta to powinno być widać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Pompa nie jest zdjęta przeglądałem katalog i nie jestem pewien ale chyba od tylu rozkręcając tylna obudowę mozna się dostać ale czas pokaże narazie czekam ba tarczki przekładki itd do sprzęgieł złoże tutaj i będę sciagal zwolnice i szukał kosza wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów mój Claas Ares 836 zaczął się ślizgać przy jeździe w przód. Do tyłu ciągnie bez problemu. Myślicie że to może być elektrozawór czy raczej czeka mnie remont sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak


4 biegi i 4 półbiegi i reduktor żółw zając w przycisku. zmiana miejscami elektrozaworow przód tył nie dała rezultatów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32

Panowie ja trochę z innym tematem. Posiadam Aresa 550, rozglądam się za czymś mocniejszym. Najlepiej coś minimum 140 km o dużym zapasie udźwigu na podnośniku. Z uwagi na to iż, modeli Aresa 630 bądź 640, 636 jest niewiele przyglądam się serii 7xxi 8xx. Czy warto jest iść w jakaś siedemsetke czy osiemsetke, jak z częściami i serwisem takich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panów złożyliśmy wkoncu w między czasie maratonu sianokosowego naszego Aresa 836 i mamy problem że na 1i 2 polbiegu tak jakby go coś hamowało na 3 i 4 wszystko jest okej czy mogliśmy coś źle złożyć w skrzyni czy wina po stronie elektrycznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rzexxnik    0
Dnia 22.05.2022 o 14:52, ziutek92 napisał:

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Mam problem z tymi satelitami. Przy wymianie tarcz rewersu wysunął nam się ten tryb z środka. Satelity przestawiły nam się i nie możemy zamontować pompy. Czy może ktoś napisać jak to ustawia się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj