ziutek92

Members
  • Ilość treści

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

27 Excellent

6 obserwujących

O ziutek92

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. rozebrałem skrzynie bo miałem popalone tarczki od rewersu i filtr hydrauliki mi zabijało i postanowiłem wymyć resztę skrzyni ropownica i zobaczyć resztę tarczek, odkręciłem pokrywę od spodu wałka przedniego napędu i wypadł mi kawałek przekładki metalowej, ewidentnie pasuje gabarytem tarczek wałka womu lub napędu. Kosz napędu przejrzałem, i jest ok. Chciałem zobaczyć kosz wom. Po odkręceniu lewej pompy widzę ze, chyba jest to nie możliwe bez rozpołowienia pomiędzy skrzynia a mostem. aczkolwiek może się mylę.
  2. Witam panowie czy kosz walka wom jest jakieś magiczny sposób bez rozpołowienia pomiędzy skrzynia a mostem? Czy idzie go wyciągnąć z którejś stronimy z lewej bądź z prawej po wykręceniu pompy?
  3. Zapewne masz popękane pierścienie na wałku kosza napędu
  4. obawiam się ze to nie jest wina czujnika. Prawdopodobnie masz spalone tarczki rewersu i dlatego się tak dzieje. a jaki masz kolor oleju? i ile przepracowałeś na wymienionym oleju?
  5. witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?
  6. 836 to jest na jakiej skrzyni quadrishift?
  7. Pompa nie jest zdjęta przeglądałem katalog i nie jestem pewien ale chyba od tylu rozkręcając tylna obudowę mozna się dostać ale czas pokaże narazie czekam ba tarczki przekładki itd do sprzęgieł złoże tutaj i będę sciagal zwolnice i szukał kosza wom
  8. Zwolnice to podstawa przy tej operacji 😀 zastanawia mnie tylko gdzie jest kosz tarcz do walka wok i jak sue dobrać do niego 😏
  9. Ciągnąć ciągnął i przez szybę tez nie wypadłem 😁 miałem problem zaświeciła się cały czas kontrolka zatkanego filtra hydrauliki i olej się robił czarny i postanowiłem rozpołowic 😁 pokaże później zdjęcia tarcz zapalonych i połamanych przekładek spalonych oraz na polbiegu pęknięta podkładkę sprężysta
  10. Już zostało wyciągnięte wszystko tarczki i przekładki od połówek są ok. Usczeniacze oringi były słabe. Hydroakumulatory wymienione. Ale na jednym z koszt z połówek są tam sprężyny talerzowe i jedna z nich była pęknięta. Noi standardowo tarcze do jazdy tył spalone i popękane
  11. Witam panowie zacząłem rozbiórkę swojej areski i zatrzymałem się w tym miejscu i nie wiem co zrobić proszę o pomoc z góry dziękuje
  12. Z tylu pod wyjściami hydraulicznymi wystaje długa śruba i ja albo wkręcasz albo wykręcasz nie pamietam
  13. To jest parkloc elektroniczny ręczny czy blokada skrzyni to co masz tu obok kierownicy guzik po lewej stronie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj