danielhaker

Ceny nowych ciągników 2022

Polecane posty

vodz    331

Ceny z tego całego first claasa to były ogólnie dostępne nawet w tpr kiedyś była dokladka. Ceny używek spadają to i nowe będąc spadać. Juz w lecie rozmawiałem z panem od którego wiosna kupiłem traktor, ze na razie nic nie ściąga bo ruch zamarł w interesie. Chyba ze ktoś konkretny no to ściągnie ale trzeba dać wcześniej spory zadatek żeby się nie rozmyslec 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9    17
Dnia 7.11.2023 o 13:15, tracker napisał:

No to teraz cena promocyjna t5.90S 170 tyś netto ...

Szybkie pytanko ode mnie dla osób, które wyceniały tego typu traktor. Wspornik mocowania przednich obciążników wchodzi w standardowe wyosażenie ? Chodzi mi o sam wspornik bez ciężarków tych po 40 kg. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcianjargit    156
10 minut temu, rolnik9 napisał:

Szybkie pytanko ode mnie dla osób, które wyceniały tego typu traktor. Wspornik mocowania przednich obciążników wchodzi w standardowe wyosażenie ? Chodzi mi o sam wspornik bez ciężarków tych po 40 kg. Z góry dzięki

Już ciągniki od grudnia do teraz staniały prawie o 20 tys

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny121    205

Ceny wszystkich maszyn lecą  do dołu.  Prasa mf pasowa ze 196 netto na 160 a fenda z ponad 200 na 166. I jeszcze kredyty 0% 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    1218

Byłem ostatnio pytać o koparkoładowarkę. A od wejścia witają mnie plakaty - Unia 0%. Po rozmowie wyszło, że NH na ciągniki też daje korzystne finansowanie. Akpil na stronie też pisze o finansowaniu fabrycznym. Pronar chyba też wprowadza. Na stronie claasa first claas 2,7%. To o czymś świadczy, 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vodz    331

Rynek zweryfikuje wiele gospodarstw a potem wielu dilerów

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zodiax    184

Co myślicie o claas axion 810  

 

Jego plusy i minusy ? 

Oczywiście w skrzyni bezstopniowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zodiax    184

Jak to nic ? 

Podobno zwolnice są słabym punktem ale szukam potwierdzenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    53

Tak,dla tych co ich nie smarują co 300 godzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Co sądzicie czekać jeszcze? Będzie taniej?

Szukam jakiegoś sensownego ciągnika 100-105 km,co polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simpleNICKpl    218

według mnie tanieć będzie dalej. Czego potrzebujesz w ciągniku, bo równie dobrze możesz kupić solisa czy arbosa albo Fendta czy lindnera w tym przedziale mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slavik80    119

Inflacja spada to znaczy ,ze nie beda tak drozaly, ale koszty pracy I logistyki sa rowniez  wysokie. Na moje beda jakies promocje  na koncowki serii albo cos w podobie.

Wazny jest budzet  jakim Kolego dysponujesz, odleglosc I jakosc serwisu ma rowniez  znaczenie, wartosc na rynku wtornym tez ma znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

Macie rację, trochę słabo sformułowałem pytanie, coś z niżej polki, Deutz ,new Holland, czy może steyr to mam w okolicy, do mulczera, przyczep, rozsiewacza, opryskiwacza, do uprawy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VaST    1

Również jestem w trakcie poszukiwań ciągnika pomocniczego w przedziale mocy 75-105km z ładowaczem.  Do tej pory ciekawą opcją wydaje mi się Mccormick x5 100 na 4 cylindrach 3,6l FTP na skrzyni z dwoma polbiegami za około 330 brutto z polskim ładowaczem i przeważa to że mają finansowanie fabryczne 0% na 5 lat, serwis mam 40km od siebie ale obawiam się trochę o tą ich autorską skrzynie i brak opinii użytkowników. Druga opcja to MF 5s 105 na skrzyni dyna 4 z polskim ładowaczem bez amortyzacji przedniej osi z amortyzowaną kabiną przednim tuzem który jest mi zbędny ale mają takiego na placu teraz i takiego mi wycenili na 430brutto z czego 30 to ładowacz polskiej produkcji. Niestety  finansowanie fabryczne 0% tylko w przypadku wpłaty 50% odrazu i reszta na 3 lata ale zjada maka na śniadanie samym tym komfortem jaki daje podłokietnik i pewniejsza sprawdzona skrzynia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

Ja bym sie targował i czekał. Sprzedaz spada. poszukaj Case steyr NewHolland

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pelo111    23
2 godziny temu, VaST napisał:

Druga opcja to MF 5s 105 na skrzyni dyna 4 z polskim ładowaczem bez amortyzacji przedniej osi z amortyzowaną kabiną przednim tuzem który jest mi zbędny ale mają takiego na placu teraz i takiego mi wycenili na 430brutto z czego 30 to ładowacz polskiej produkcji.

Mam 5s105 od toku zrobiłem 750mth i nie polecam

Do parametrów roboczych się nie przyczepie ale jakość i łeb projektantów to porażka 

Jak do tej pory w ciągniku zostały wymienione:

-czujnik filtra oleju 

- czujniki skrzyni biegów bo się blokowała

-potencjometr amortyzacji przedniej osi 

-uszczelniacz wału silnika 

-amortyzatory radaru

+ do tego cały czas coś trzeba dokręcić bo ciągnik jest nie podokręcany 

Co do projektantów

Słabe rozmieszczenie nawiewów 

Joystick uderzający w kierunkowskaz (kierunkowskaz jest z prawej)

W trakcie jazdy wstecz nie da się włączyć halogenów (trzeba je najpierw włączyć potem rewers)

Aby wałek się nie wyłączył w momencie wysiadania z ciągnika trzeba podnieść się z fotela poczekać kilka sekund i na komputerze przy kierownicy wcisnąć ok. jak robisz to raz na rok to nie przeszkadza ja pracuje nim z paszowozem 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VaST    1
1 godzinę temu, ochen napisał:

Ja bym sie targował i czekał. Sprzedaz spada. poszukaj Case steyr NewHolland

Właśnie kusi mnie żeby czekać ale sezon się zbliża i ciągnik z ładowaczem to priorytet u mnie na tą chwilę i też nie ma pewności czy ceny wgl spadną. New holland t5 110 elektro command z ładowaczem polskiej produkcji z amortyzacją kabiny os bez amortyzacji wycenili mi na 380 brutto w tym 25 ładowacz więc też jakoś bez szału i opinii sporo mają negatywnych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VaST    1
4 minuty temu, pelo111 napisał:

Mam 5s105 od toku zrobiłem 750mth i nie polecam

Do parametrów roboczych się nie przyczepie ale jakość i łeb projektantów to porażka 

Jak do tej pory w ciągniku zostały wymienione:

-czujnik filtra oleju 

- czujniki skrzyni biegów bo się blokowała

-potencjometr amortyzacji przedniej osi 

-uszczelniacz wału silnika 

-amortyzatory radaru

+ do tego cały czas coś trzeba dokręcić bo ciągnik jest nie podokręcany 

Co do projektantów

Słabe rozmieszczenie nawiewów 

Joystick uderzający w kierunkowskaz (kierunkowskaz jest z prawej)

W trakcie jazdy wstecz nie da się włączyć halogenów (trzeba je najpierw włączyć potem rewers)

Aby wałek się nie wyłączył w momencie wysiadania z ciągnika trzeba podnieść się z fotela poczekać kilka sekund i na komputerze przy kierownicy wcisnąć ok. jak robisz to raz na rok to nie przeszkadza ja pracuje nim z paszowozem 

Faktycznie jak na tak niski przebieg to sporo niedociągnięć tym bardziej w ciągniku o 50tys droższym niż u tańszych producentów z podobnym wyposażeniem ale na coś się muszę zdecydować bo już praca starszymi sprzętami daje w kość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VaST    1
4 minuty temu, pelo111 napisał:

To brutto wychodzi 5 tys więcej i 10km mocy mniej i jest po pokazowy więc praktycznie podobna cena i raczej muszę kupić coś w okolicy bo później jak z serwisem jeżeli kupię kilka tys ciągnik taniej ale z drugiego końca Polski co wtedy z serwisem nie do końca wiem jak to działa.  Przednia oś amortyzowana  pewnie z 15-20brutto a w sumie pod ładowacz to jest mi ta opcja zbędna.

8 minut temu, pelo111 napisał:

https://www.olx.pl/d/oferta/ciagnik-case-ih-vestrum-120-activedrive8-nowosc-CID757-IDYLyRo.html

Nie miałem okazji nigdzie takiego obejrzeć ale parametry ma zbliżone do 5s

Bliźniaczy model od steyr ma skrzynie CVT i teraz pewno tym bym się mocniej zainteresował 

Ten case najciekawsza opcja i chyba tańsza niż Steyr choć podzespoły takie same. Ciekawe jak z finansowaniem pewnie tak samo jak w nh czyli 3 lata 0%. Muszę zajrzeć do dilera i zobaczyć ile mi wyliczy na miejscu za ten model i dam znać jaka będzie różnica w porównaniu do ogłoszenia z olx. Dzięki pelo za ciekawą propozycję. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30
21 godzin temu, pelo111 napisał:

Mam 5s105 od toku zrobiłem 750mth i nie polecam

Do parametrów roboczych się nie przyczepie ale jakość i łeb projektantów to porażka 

Jak do tej pory w ciągniku zostały wymienione:

-czujnik filtra oleju 

- czujniki skrzyni biegów bo się blokowała

-potencjometr amortyzacji przedniej osi 

-uszczelniacz wału silnika 

-amortyzatory radaru

+ do tego cały czas coś trzeba dokręcić bo ciągnik jest nie podokręcany 

Co do projektantów

Słabe rozmieszczenie nawiewów 

Joystick uderzający w kierunkowskaz (kierunkowskaz jest z prawej)

W trakcie jazdy wstecz nie da się włączyć halogenów (trzeba je najpierw włączyć potem rewers)

Aby wałek się nie wyłączył w momencie wysiadania z ciągnika trzeba podnieść się z fotela poczekać kilka sekund i na komputerze przy kierownicy wcisnąć ok. jak robisz to raz na rok to nie przeszkadza ja pracuje nim z paszowozem 

Ja w swoim mam 650mth i nie narzekam. Polecam jak najbardziej. Faktycznie również miałem wymienione gumy od radaru oraz czujniki zakresów. Ale jest to robione wszystko w ramach akcji serwisowej. U mnie joystick nie dotyka kierunkowskazów. Celem bezpieczeństwa wałek się wyłącza. Równie dobrze możesz zmostkowac czujnik zajętości fotela. 

Bardzo dobra widoczność w ciągniku i dobre parametry. Duży udźwig, mocna hydraulika i masa ciągnika (6600kg)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcinrolnik12345kujawy
      Witam wszystkich, byłem wczoraj u handlarza oglądać sprowadzoną zza granicy ładowarkę, koszt kupna ok. 40tys. I tu mam problem, pytałem się go o umowe bo chce to zrobić legalnie to powiedział że ma takie "zaswiadczenie o własności maszyny z  pieczątką" od ostatniego własciciela z francji. Ładowarke potrzebuje na rok. Czy jak za rok sprzedam komuś ją na umowe kupna-sprzedaży i pójdę rozliczyć sie z urzędem skarbowym to czy nie bedę miał problemów? Wiem że temat może dla niektórych śmiesznie prosty ale ja to robie pierwszy raz i chce wiedzieć jak do tego podejsc. Nie posiadam gospodarstwa ani działalnosci. 
    • Przez damian00
      Witam
      Kupię Ursus c362
      Może ktoś ma do sprzedania?
    • Przez mate2132
      Witam 
      Jaki polecacie kombajn na 100 ha? Cena do 200tys, i co myślicie o nh tx 66 bo takiego mam na oku. Jak z dostępem do części i awaryjnością
    • Przez mlodyrolnik21
      Czy ktoś wie jakie są cenyny kosiarek dyskowych 3m firm vicon, krone, pottinger i class
    • Przez rolnikursus
      Zakładam nowy temat o cenach przyczep rolniczych bo chciałem zobaczyć ile kosztuje nowa Pronarka a tu nie ma takiego tematu jest dotyczący Uni, Metal Techu ale pozostałych marek nie ma.
       
      Wiec tak przyczepa Pronar T635/2 6ton z wyposażeniem plandeka, koło zapasowe, podest jest do sprzedania za 33 tyś brutto, moim zdaniem to bardzo tanio
       
      sorki za błąd w tytule ale dopiero teraz zobaczyłem i nie wiem jak to zmienić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj