Polecane posty

rolnikursus    21

Zakładam nowy temat o cenach przyczep rolniczych bo chciałem zobaczyć ile kosztuje nowa Pronarka a tu nie ma takiego tematu jest dotyczący Uni, Metal Techu ale pozostałych marek nie ma.

 

Wiec tak przyczepa Pronar T635/2 6ton z wyposażeniem plandeka, koło zapasowe, podest jest do sprzedania za 33 tyś brutto, moim zdaniem to bardzo tanio

 

sorki za błąd w tytule ale dopiero teraz zobaczyłem i nie wiem jak to zmienić :/

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik82    0

cena taka minimalna . Tanszej nie widzialem a drozsze wystepowaly.

Edytowano przez Rolnik82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Cena dobra .. ale chyba lepiej kupic 8 t cos koło 37 tys kosztuje


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piwex16    34

przy dzisiejszych cenach starych to bardzo tanio ja szukam przyczepy d 50 rok temu szło kupić dobrą przyczepe d 50 za 4000 tys a dziś wchodząc na allegro ceny widzi się nawet prawie po 10 tyś i teraz widać że lepiej opłaca się kupić nową i mieć 20l z głowy tak że tanio 33tyś za nową 6t pronara

Edytowano przez piwex16

Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jano7711    22

@piwex16 dokładnie, jeszcze niedawno szło kupić D-35 do 4 tyś z papierami,a dzisiaj można tylko pomarzyć. Jednak zastanowiłbym się, czy nie lepiej przypadkiem kupić jakąś D55 albo D47 i ją odremontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piwex16    34

tak tylko że mi bardziej pasuje przyczepa d 50 bo ładuje 4 skrzynie i taśma mi wchodzi wujek ma d 46 a to ma takie same wymiary jak d 47 i jest za ciasno trochę a o d55 to mogę pomarzyć nie dam za używaną przyczepę 15tyś wole złożyć wniosek i kupić nową 8t wymiar paletowy


Miłość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Takie ceny spowodowane są tym ze wielu ludzi odnawia przyczepy i wygladają jak nowe . dlateo ludzie sie łaszczą i upią farbe na zgnite boki i cena o 4 tys do góry . Szczerze powiem ze widzialem te odnowione na hl 8 t za 20000 tys i to tez warto


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Tylko te nowe przyczepy dziś to jedno wielkie g..no!!!wiem bo posiadam nową, posiadają je moi koledzy i na dzień dzisiejszy to każdy z nas kupił by HL -ki za 20 tyś i to jest dopiero przyczepa a nie to co dzis pseudo przyczepy które nadają się do worzenia piór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    55

I pewnie każdy z nas kupowałby stare HL-ki zamiast tego nowego "styropianu" gdyby nie fakt że HL'ki nie mają wywrotu na tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

To racja ale co do wytrzymałosci to hl nie ma rownych . kumpel ma pronaru 10 t to ona odbija sie jak piłka na drodze zaczep przy ciagniku idzie wyrwac


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnikursus    21

No napewno jakościowo nowa nie dorówna dobrym starym ale co nowe to nowe.

Ma ktoś może ceny przyczep 6 lub 8 tonowych np. Metal Fachu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

metal fach pronar i metal tech to praktycznie jeden pies . ceny na allegro masz wszystkie typy


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Odnośnie wywrotu do tyłu to podczas kiprowania zboża na tylnym zderzaku,resorach i innych zakamarkach wyjerzdza na podwórko ze stodoły 2 metry zborza -mowa o nowej przyczepie MF ale to samo jest i z innymi.Przyczepa prod.rosyjskiej z roku 1995 już tego nie zrobi podczas wywrotu do tyłu ,mamy czystą oś,lampy ,resory i właśnie ją używam w żniwa do kiprowania na tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno82    1

Pronar PT 606(wymiar paletowy) bez plandeki ład.6T cena 32.500zł netto

Edytowano przez reno82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

to drogo wychodzi dolicz plandeke i stelaż za 2,5 tys i vat do tego i ponad 40 tys wyjdzie . to masz dwie hl 8 jak nowe z plandekami z wszystkim . tylko wada bo na zwroty nie mozna ich wziasc


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

dobre porównanie Metal-Fach Pronar i Metal-Tech ktoś kto uwaza ze to jedno i to samo to raczej ich nie widział. Ostatnio ogladałe Metal-Facha to moim zdaniem pronar duzo lepszy a metal tech to juz inna bajka cenowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

W czym lepszy Pronar od metal -fach tym że farba schodzi platami z pronarki . przyczepa ma 2 lata i jest garażowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Koledzy mam pytanie mam Ruska Przyczepe 3 osiowa i mam propozycjie jej odnowienia za 25 tys netto .Wszystko odnowione paka instalacjia hamulce rama piaskowanie i malowanie Ładownosc 2x12 ton Myslicie ze sie oplaca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

troche drogo .... 25 tys . pewnie zbudowali by Ci nową kaste za 10 tys a reszta do nich .materiał nie jest az tak drogi


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Wysokosc burt 150 cm 3.8 dluga i 2.4 szeroka i mam dylemat czy warto bo jeszce hamulce piaskowanie malowanie pneumatyka i wyszlo 30 tys netto za cala przyczepe 24 tony ma wejsc wszystko nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

musisz przeliczyć czy lepiej samemu czy zlecic komus . Wiadomo samemutroche zabawy bedzie ale tam nic skomplikowanego nie ma wszystko idzie kupic ...


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzechu_master
      Witam,
      Od jakiegoś czasu walczę w problemem w moim Urusie 1934 (2007r). Mianowicie pod dużym obciążeniem podnośnika pojawiają się problemy z rozdzielaczem EHR Bosch. Po przełączeniu w skrajne położenie ( podnoszenie lub opuszczanie) potrafi się zaciąć. Objawia się to tym, że nie ma płynnej regulacji wysokości (na maksa podnosi i nie chce opuścić lub opuści i nie chce podnieść). Wymieniłem czujnik wysokości podnośnika ale też nie mam pewności czy on działa jak trzeba. Zachowuje się czasami jakby nie odczytywał odpowiedniego napięcia i nie przekazywał do sterownika. Dodatkowo jak już
      rozdzielacz się zatnie to jedynym rozwiązaniem jest ręczne przesunięcie suwaka w rozdzielaczu ( na cewkach są odpowiednie popychacze).
      Może ktoś z Was miał taki problem. Jeśli jest to możliwe może ktoś ma taki ciągnik i jest w stanie przesłać mi zdjęcia całej instalacji hydraulicznej przy rozdzielaczu. Proszę o pomoc.
    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez PRZMAS19821982
      Jakie stosujecie koncetraty i jakie polecacie firmy????
    • Przez PrzemuJadewski
      Witam. 
      Mam problem ze złożeniem zwolnicy w Ursus C385. Wiem że się składa tak jak się rozbiera ale właśnie mam z tym problem. Problem jest z założeniem pokrywy zwolnicy do tylnego mostu, brakuje 0,5cm do końca a nie chce skręcać żeby niczego w środku nie zerwać. Jeśli ktoś wie co może być to proszę o pomoc. Pozdrawiam. 
    • Przez Jurasik
      Witam kolegów,chciałbym założyć do 385 na przód koła od stara 660
      Problem w tym że piasta od 80 ma 6 szpilek a felga od stara 8 otworów 
      Pytanie moje to jak to zrobić żeby to jakoś weszło,czytałem o flanszach ale za bardzo nie wiem jak one wyglądają 
      Jak by jakiś kolega miał poratować zdjęciem takiej o to flanszy albo wytłumaczenie jak ją wykonać 
      To z góry dziękuję  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.