slawek36

Rewers mechaniczny

Polecane posty

slawek36    0

Użytkuje swoją Renie (106.14SP) ponad rok, jednak nurtuje mnie coś. Jeżeli mam rewers mechaniczny, to w skrzyni są tam jakieś synchronizatory tzn. Jadąc do przodu mogę w czasie jazdy przełączyć na tył i na odwrót, czy powinienem się zatrzymać do zera ??

Na początku tego filmiku

widać jak koleś wrzuca rewers bez żadnego oporu i zgrzytu jadąc do przodu i na odwrót. U mnie nie ma takiej opcji, musze zatrzymać się do zera, najlepiej jeszcze trzymać na hamulcu, a mimo tego często jest zgrzyt. Jak to z tym rewersem jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

U mnie w zetorze 7745 jest to samo. Muszę się zatrzymać do zera, aby ruszyć rewersem. Nawet gdy się zatrzymam to często mi zgrzyta. Może on ma jakiś inny rewers. Może zastosowali tam inne rozwiazania.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    248

tak czy siak wiem że lepiej jest się zatrzymywać. A tu no możliwe że jest na innej zasadzie niz w Twojej.


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Racja. Lepiej się zatrzymać niż później ładować kasę w mechanika.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rendas    11

Dobrze to jest ujęte , należy się zatrzymać i dopiero wtedy wybrać kierunek . U mnie jest to samo to już jest chyba taki pomysł firmy , ale na to nie narzekam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

w mechanicznym rewersie tak juz jest. Niewiem czemu sie dziwicie ;)

w elektro-hydraulicznym jest pod obciążeniem (bez sprzęgła) i wtedy mozna wrzucic rewers jak jeszcze ciągnik toczy się z mała predkoscia.


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

pawelec mądrze mówi jak macie mechaniczny to sprzegło, hamulec, prędkość zero i dopiero rewers. Nie ma innej rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Nie miałem doczynienia z renio i niewiem jak tam działa rewers bo w moim agroplusie nie muszę się zatrzymywać żeby włączyć rewers oczywiście przy małych prędkościach.

 

Zapomiałem dodać że jest tam synchronizator który odpowiada za pracę rewersu jeżeli zgrzyta czy wyskakuje to jest do wyminy w agroplusie to koszt 2.400 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

ja w swoim 103.14 nie musze się zatrzymywać żeby z mienić kierunek jazdy. przy mniejszej prędkości wciskam sprzęgło i zmieniam kierunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1554

w mechanicznym rewersie tak juz jest. Niewiem czemu sie dziwicie ;)

w elektro-hydraulicznym jest pod obciążeniem (bez sprzęgła) i wtedy mozna wrzucic rewers jak jeszcze ciągnik toczy się z mała predkoscia.

 

kolego, przy rewrsie EH nie trzeba przelaczac rewersu jak sie ciagnik toczy tylko jak normalnie sobie jedziesz nie wiecej jak 10 km/h (chyba), przelaczysz dzwignie, a ciagnik samoczynnie zwalnia i zmienia kierunek jazdy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Skoro temat ma coś związanego z prędkością, to czy ktoś może wrzucić zdjęcie (dobrej jakości) naklejki z prędkościami na szybie przedniej? Będę wdzięczny. Dużo się można z niej dowiedzieć. Skrzynia 30km/h rzecz jasna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

ja mam prędkosci i mam zdjęcie tylko nie bardzo wiem jak je wstawic :) ktoś wyjasni heheee bo ja mam tez kilka problemów i bym musiał wstawic zdjęcia tylko na innym watku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

panowie z tym ruszaniem do przodu jadąc do tyłu to ostrożnie ja w tym roku zmieeniałem koło dwumasowe w mfie 5455 od ubijania kukurydzy ciągnik ma 2700mtg a na ubijaniu zrobil z 300


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj