Skocz do zawartości
wisniak222

Renault 113-14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wisniak222    1

Witam po raz kolejny. Otóż kupiłem reno 113.14 i mam z nia troche problemów kosmetycznych i mechanicznych. Zauważyłem że przybywa oleju w silniku. Płyn chłodniczy nie ucieka. Olej zrobił się rzadszy i mysle żę to pompa. Co na to powiecie???? Jak muszą byc ustawione wtryskiwacze???? A na pompie ustawia sie zapłon????CZy poprostu moge ją wyjąc i zawieżć do mechanika????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatka    1

Witam po raz kolejny. Otóż kupiłem reno 113.14 i mam z nia troche problemów kosmetycznych i mechanicznych. Zauważyłem że przybywa oleju w silniku. Płyn chłodniczy nie ucieka. Olej zrobił się rzadszy i mysle żę to pompa. Co na to powiecie???? Jak muszą byc ustawione wtryskiwacze???? A na pompie ustawia sie zapłon????CZy poprostu moge ją wyjąc i zawieżć do mechanika????

Zacznij od pompki zasilającej moze ona przepuszcza ,pompa jes na klinie więc nie będzie proplemu z ponownym włozeniem , a moze jeszcze lac ze świecy płomieniowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Pompka to odpada bo wykręciłem ją i nic nie widać, żadnego pęknięcia. No i jak by była pompka walnięta to rzucał by mi paliwo na zewnątrz bo w pompce sa dwie takie dziurki, chociaz nie wiem. A zapłon sie nie przestawi jak tylko poodkręcam te wszystkie przewody i te 3 śruby na których jest umocowana???? bo słyszałem że trzeba odkręcac ten dekiel z przodu :) tak miał koles przy fendt. a co zrobic żeby sprawdzić płomieniówke????? Bo troche szukałem po mechanikach to mowili że mogą być jeszcze zawory i wtryski. Nie wiem co jest a przeciez nie wleje nowegooleju żeby za dwa dni go wylać. Z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FARMER1313    1

też miałem taki problem i najprawdopodobniej puszcza Ci oring na pompie paliwowej odkreć te 4 śruby od strony chłodnicy( po lewej strony od wlewu oleju ) tam jest taka klapka zdejmij ją i będziesz widział 2 koła zębate zrób sobie znaki żeby zapłon się nie przestawił odkręcasz śruby na kole zębatym od pompy paliwowej no i oczywiście wszystkie przewody w pompie wyjmujesz ją i wieziesz do zakładu naprawczego ;D i za 1 dzień śmigasz dalej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

no i o to mi chodzilo ;) dzięki farmer za odpowiedź krotką i jasną. ile kosztowala cie ta naprawa????? Przy okazji wyjme wtryski i dam do sprawdzenia bo u mie wygląda na to że silnik byl jeszcze nie rozkręcany bo wszędzie jest farba. ` A wiecie gdzie jest kontrolke do mierzenia oleju w skrzyni????? choodzi mi o taką wykręcaną srubę bo bagnetu nie mam tylko mam czyjnik elektryczny ale jemu nie wieże bo tam bylo juz coś grzebane. No i nie wiem jak sprawdzic olej w skrzyni. No i nie dziala mi jeszcze zegar od paliwa i na dodatek od tego dolnego zbiornika. Wiecie co może byc przyczyną ???? i jak to naprawić????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Dołączam się do pytania z tym zegarem od paliwa. U mnie jest taki przycisk 1 i 2 tj. pierwszy(górny) zbiornik paliwa, i drugi (dolny) zbiornik. Tylko że u mnie nie chodzi ten pierwszy (nie pokazuje ile jest paliwa tylko wskazówka odrazu schodzi na 0 ), nie wiecie gdzie można przyczyny szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Ten czujnik elektryczny niby działa bo dziś sprawdziłem ale nie wiem ile mam tego oleju dolać bo nie wiem gdzie jest kontrolka( chodzi mi o taka śrube co jest wkręcona w skrzynie, i jak sie leje olej to jak jest stan sie wylewa na zewnątrz). pomocyyy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

no i o to mi chodzilo ;) dzięki farmer za odpowiedź krotką i jasną. ile kosztowala cie ta naprawa????? Przy okazji wyjme wtryski i dam do sprawdzenia bo u mie wygląda na to że silnik byl jeszcze nie rozkręcany bo wszędzie jest farba. ` A wiecie gdzie jest kontrolke do mierzenia oleju w skrzyni????? choodzi mi o taką wykręcaną srubę bo bagnetu nie mam tylko mam czyjnik elektryczny ale jemu nie wieże bo tam bylo juz coś grzebane. No i nie wiem jak sprawdzic olej w skrzyni. No i nie dziala mi jeszcze zegar od paliwa i na dodatek od tego dolnego zbiornika. Wiecie co może byc przyczyną ???? i jak to naprawić????

ta naprwa to ok 200-300 zł ja jeszcze przy okazji zwiększylem sobie moc na pompie .A co do wtrysków to zależnie od miejsca zakupu bo przebitki sa zaj****** zapłacisz od 80 do 150 zł a najciekawsze że producent ten sam a i ważne jak będziesz ustwial to muszą się otwierać przy ciśnieniu 200 bar ja miałem ustawione na 160 i miał nie zdrowy metaliczny dzwięk co do zboirnika to możesz go mieć zapowietrzinego wlewa się do niego ropa? lub zaciol się pływak zatankuj do pełna noże się ruszy wiesz renia mało pali francuz dolewal po 20 l i pływak się zaciol :) A nie masz bagnetu do sprawdzania poziomu oleju w skrzynie przekładniowej ja mam nad schodkami po lewej stronie. A jaki to model reno TS TZ czy TX ? i który rocznik moja to 113.14 TS 1883r Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

i który rocznik moja to 113.14 TS 1883r Pozdrawiam ;)

 

to bardzo stara ta renia laugh.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

moja renia to 113-14 tx z 82 roku. pompe koleś mi naprawil za 200 zl ( w tym wymienił z tyłu ten dekielek jakieś regulatory bo stwierdził że nie spada z obrotów). wtryski wszystkie nowe po 110 sztuka!!!! i ustawił je na 180 to dobrze czy źle????? narazie chodzi dobrze dwa tygodni e wożę ziemie i oleju nie ubywa ani nie przybywa. Filtry paliwowe nowe olejowy też (firma donaldson kupiłem je w grene). Olej silnikowy fusch dałem 280zł czyli chyba dobry. renia świetnie chodzi dymku nie puszcza czyli jest git :D Tylko mam problem ze sprzęgłem a dokładniej to drugi stopień mi nie rozłącza. Podciągnąlem linke na maksa i nic. Czy jest jeszcze gdzieś jakas regulacja?????? no i ten oolej w skrzyni ;) nie wiem ile go dolać a czujnik mi działa bo jak woziłem to zacząl sie palić i wlałem 5l agrolu i przestało

Teraz rozebrałem hamulce bo jedno <lewe> koło w ogóle mi nie hamowało i tam klocki sa dobre tylko musze wymienić obie taśmy od ręcznego i z jednej strony klocki. w grene klocki 500 zł na jedno kolo a jedna taśma 865zł !!!!!! nowe uszczelniacze do cylinderkow 86 na jeden. Taśmy okuje mi taki koles za 100zł a klocki i uszczelniacze zamówiłem na allegro. Czemu jedno koło nie hamuje??????? czy może to być wina tego zaworu z prawej strony co jest koło tego bębna??????? Pompki mi nie ciekną i na razie nie bede rozbierał tego. PoMOcy...... bo zaraz żniwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

Mi jak ustawial wtryski to mówił że musi byc na 200 bar.Na olej tez nie żaluj ja od 2 lat jeżdże na FUCHS i nie mam zamiaru zmieniać są zaje***** a co do drugiego stopnia to jak wlączysz to nie zatrzymuje tak ? A co hamulców to sprawdz czy przewód nie jest zapchany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Hamulce zrobiłem znowu poszło troche kasy ale mam i reczny i noge na dwa koła :) Części z allegro bo w grene to bym musiał zostawić z 8 tys!!! Jeśli chodzi o kontakt z tymi kolesiami to do mnie :) Pożądne firmy dziś zamawiasz jutro ci przywożą ale to przeszłość. Drugi stopień mi nie rozłącza tzn. jak włącze 540 i zaciągne sprzęgło to wałek nadal sie kreci nawet nogą go nie zatrzymam. co tu zrobić????????????????????

 

sprzegło sie samo naprawiło :) Teraz tylko interesuje gdzie jest kontrolka do mierzenia oleju w skrzyni.Wie ktos może???????

No i paliwa mi nie pokazuje tzn. zalałem go do pełna i górny pokazywał ale dolny nawet nie drognąl. Co sie mogło stać??????

co myślicie o założeniu takiego obrotomierza http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=836 ???????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

Te wycieki to są z tego mocowania co filtry paliwa są zamontowane ?? A ta kontrolka od wałka chyba gdzieś musi zwierać a właśnie jak masz wałek wyłaczony to Ci się o on też powli kręci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

No kręci sie jak jest zimny bo jak dobrze pochodzi to przestanie, no ten wyciek jest spod tego mocowania filtrów i nie wiem czy tam przychodzi jakaś uszczelka i drugi spod pompki zasilającej spod uszczelki bo nie wiem czy moge ją odkręcić i lekko sylikonem posmarowac i skręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

Co do pompki kolego to na pewno możesz ją odkręcić wyczyścić odtłuścić i posmarować silikonem będzie trzymać sam ją wyjmowałem parę dni temu bo wyjmowałem pompę paliwową A na mocowaniu z tego co pamiętam to nie ma uszczelki ale może lecieć przez gwint śruby odkręć te 2 śruby posmaruj je silikonem i skręć na pewno przestanie lecieć :) Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Jak bede miał chwile wolnego to tak na pewno zrobie. A wie ktoś może gdzie jest jakiś czujnik od wałka bo kontrolka jest ale czujnika nie widze. I jeszcze nie mam oryginalnego korkka do paliwa nie wiecie skąd mogę taki skołować???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

W jakiej Agromie gdzie obsługuje ją hurtownia części GRANIT ale może spróbuj przez neta zamówić bo mam katalog granitu i tam jest taki korek więc agroma powinna Ci zamówić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

ale masz taką grubą ,,książke''w domu??? Bo patrzyłem przez neta w granicie i nic nie znalazłem. Bo w grene to na pewno mi zamówią tylko troche drogobo np. filtr olejowy zamawiałęm to był w dwóch kartonach. JEden producenta a drugi na wieszku grene. A masz na katalogu jakies numery ???? żeby zadzwonić do granitu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
×