Piotr190497

Kod błedu New Holland ts 135A

Polecane posty

Piotr190497    0

Rozważam kupno ciągnika New Holland TS135A i występuje w nim błąd 3036 i co on oznacza. Jak się kasuje błędy w tym ciągniku on nie ma tych klawiszy nad deską rozdzielczą.Ponieważ byłem za czym innym ale on świeżo zjechał z lawety w ładnym stanie technicznym. A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie przekładni.Temat tęgo drugiego pytania napisałem na forum w temacie o nazwie przekładnia Elektro Command żeby nie zakładać dwóch postów. 

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1592

Jaki by nie był ten błąd samo kasowanie błędu nie usunie usterki po to masz kody błędów by usterkę , skasuje błąd a problem dalej będzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Zapomniałem dodać że chciałem skasować te błędy co były w pamięć a te co nadal będę wyskakiwac to będę rozwiązywać. Tylko ten ciągłe wyskakuje i nie chcę go kasować ponieważ ten ciągnik z takim błędem mam zamiar kupić tylko nie wiem co on oznacza. Przy tym błedzie pali się jakby ikona silnika. Nie wiem czy to coś poważnego czy tylko może jakaś pierdoła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0
15 godzin temu, robert1226 napisał:

Niech sprzedający podłączy komputer i po problemie.

Z sprzedającym rozmawiałem i on nic nie będzie robił z tym błędem. A jutro przedzwonie do serwisu nh to może mi coś powiedzą na temat tęgo błedu. 

 

4 godziny temu, peugeot napisał:

Podobno to czujnik temperatury oleju silnika .

To jest czujnik termeratury oleju czy chodziło ci o czujnik temperatury płynu chłodzącego. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1592
4 godziny temu, Piotr190497 napisał:

Z sprzedającym rozmawiałem i on nic nie będzie robił z tym błędem. A jutro przedzwonie do serwisu nh to może mi coś powiedzą na temat tęgo błedu. 

 

 

 

Tez tak pomyślałem a żeby do serwisu zadzwonić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Znalazłem opis tego błędu i oznacza czujnik temperatury oleju (przez CAN)brak sygnału. Czyli oznacza to ze komputer nie widzi czujnika? Gdzie taki czujnik znajdę w ciągniku. Ale i tak muszę jutro  wykonać telefon do serwisu ale czy mi powiedzą coś na ten temat błędu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj