Kondzio342

4255 włączony napęd na skręconych kołach szarpie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kondzio342    5
4255 włączony napęd na skręconych kołach szarpie tak jakby tylne koła sa nie równe bierzniki czy to może być problem. proszę o opinie. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    126

ale szarpie przód czy tył? bo nie sprecyzowałeś objawów. jak przód to podnieś przednią oś i zakręć kołami w powietrzu. sprawdz czy nie czuć dziwnych objawów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    26029

A sprawdzaĺeś czy przód ciągnie?

Może ktoś zamienił kable na cewkach i włączając napęd załączasz blokadę?

@Bananek może tak być czy wyobraźnia zbytnio mnie ponosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16968
Kondzio342 napisał:

Ok ale ona musi być załączone na tylnych kołach tylko podczas włączenia 4x4

Co musi być załączone? Blokada mechanizmu różnicowego? A kto ci takich bajek nagadał?


Agrest napisał:

A sprawdzaĺeś czy przód ciągnie?

Może ktoś zamienił kable na cewkach i włączając napęd załączasz blokadę?

@Bananek może tak być czy wyobraźnia zbytnio mnie ponosi?

W traktorach z drugiej ręki można się spodziewać dosłownie wszystkiego. Sam to wiesz najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    26029

No ja mu wyżej nagadałem, bo skoro szarpie na zakrętach to może blokada załączona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio342    5

No właśnie napęd normalnie ciągnie wszystko ok


Tak samo i blokadę jak załączę to ciągną wszystkie na raz koła. koledzy a czy może być to że jedna opona łysa z tyłu a druga ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16968

Na to wygląda. Trzeba by w drzewo zaprzeć i spróbować jak się poszczególne koła zachowują przy 2x4, 4x4, bez blokady mostów, z blokadami mostów, tylko z tylną blokadą mostu. Jest jeszcze opcja, że oleju nie puszcza na silowniczek i nie rozłącza blokady mimo, że prąd podany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio342    5

No właśnie podany to jest coś dziwnego. Bo jak jest rozłączona wszystko ok. Ale też czasami przy ostrym skręconych kołach szarpie. ale jak załączę napęd tez i jak blokada ciągną wszystkie koła jak wyłączę każde osobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16968
Kondzio342 napisał:

Ale też czasami przy ostrym skręconych kołach szarpie.

Bez załączonego przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    26029

A rozmiar kół jest zgodny z tym co fabryka podaje czy ktoś kiedyś wymienił i przód z tyłem się niezgrywa?

To nowy nabytek  od handlarza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    126

opony pasuja. może uszkodziłeś mechanizm różnicowy jeśli masz az tak znaczaca roznice w bieżniku opon. panuje trochę zamęt w twoich postach. to co bez 4x4 działa wszystko dobrze tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1278

Jak ma nie szarpać, skoro tylne koła, niby z tą samą prędkością się kręcące, pokonują, z racji różnicy w wysokości bieżnika, inną drogę. Weź sznurka i zmierz obwód tej łysej opony, a później przyłóż na tą ze zdrowym klockiem. Poza tym, łysa szybciej w poślizg wpada , co różnicowemu również zadania nie ułatwia. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4717

Jaja se ktoś robi? Jedna opona łysa druga z dobrym bieżnikiem? Co to w ogóle jest? Weź najpierw pozakładaj opony jak potrzeba a potem zacznij ludziom głowy zawracać. Jak szarpie na włączonym napędzie to obroty obu osi się nie zgadzają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebasti4n
      Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 
    • Przez Alek7718
      Cześć miałbym krótkie pytanie, co to jest za przycisk z prawej strony podłokietnika ?
       

    • Przez Politek98
      Witam, mój problem wygląda następująco, oD niedawna zaczeła się pojawiać żółta kontrolka od sprzęgła,  lecz ciągnik norlamnie pracował, lecz nagle ciągnik zaczął szarpać ,czyli po wciśnięciu pedału sprzęgła i puszczeniu minimalnie, ciągnik startuje jakbym puścił całkowicie pedalu sprzęgła. Został wymieniony czujnik elektryczny sprzegła. Pytanie jest moje takie , czy powinno się skalibrować to sprzęgło? Bo po wymianie czujnika nic się nie zmieniło 
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj