Polecane posty

19seba    12

Witam , wie ktoś co może zgrzypieć w tls w 6150m ? Tam są tylko dwie punkty do smarowania ?  Podczas ruszania kiedy uginają się siłowniki słychać zgrzypienie i troche mnie to denerwuje a może wystarczy coś nasmarować i był by spokój. W kości tls nie ma smarowniczek

Edytowano przez 19seba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Ja tam nie wiem i się nie znam ale wiem, że może skrzypieć ale o zgrzypieniu pierwszy raz w życiu słyszę.

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90210grzesiu    167

Poszukaj gdzie może "zgszypić", rozbierz te miejsca i posmaruj. Ewentualnie jeżeli masz możliwość podnieść czymś przód to wtedy smar lepiej wchodzi. W swoim nh cały przód smaruję jak go podniosę na turze do góry i nie ma obciążenia na osi to dużo lepiej smar się rozkłada.

Edytowano przez 90210grzesiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

Tylko tam są dwie smarowniczki do koncówki siłownika i nic więcej się tam nie smaruje , a siłowniki mogą wydawać takie dźwięki ? jeśli nie to faktycznie musiał bym wybić wszystkie sworznie i nasmarować je

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3524

Dobrze popsikaj WD40 kość i okolice

Edytowano przez miwigos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj