19seba

Members
  • Ilość treści

    193
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

4 obserwujących

O 19seba

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnio na profilu byli

1688 wyświetleń profilu
  1. Dobrze szeryfie nie chciałem zakładać nowego tematu , zluzuj majty troche, ewentualnie przenieś to tam gdzie trzeba
  2. Witam , mam pytanie odnośnie Same Dorado 70 ile powinien mieć mocy ? Ogolnie jaak go kupiłem to wydawało mi się że jest za słaby bo niby powinien chyba mieć 70 koni i dzisiaj przyjechała hamownia, wyszło że ma 57KM . Czemu ma tak mało mocy ? jak to nie model 3cyl 60 koni tylko 70 4 cyl. Podnieśliśmy mu moc na 70 tak jak powinien mieć i teraz nawet na pusto widać że zrobił się inny ciągnik. Jeśli pali normalnie zimny czy ciepły , chodzi równo nie kopcił to czemu miał tylko 57 KM ? Ciagnik z 99 roku
  3. A nie tnie ziemniaków ? Bo z tego co mierzyłem to między talerzami jest chyba 50 cm tylko
  4. Witam, chciałem się dowiedziec czy kopie ktoś ziemniaki w rozstawie 75 cm Anną Z 644 ? Przeszedłem na rozstaw 150 i w sumie już posadzone tylko teraz nie wiadomo czy to wykope czy trzeba coś przerabiać ?
  5. 19seba

    Sadzarki

    Właśnie przodem to nie bardzo się da ciąc jej nie bede ale może ktos sadzi taką na 75 cm i by się wypowiedział czy jest wszystko dobrze
  6. 19seba

    Sadzarki

    Mam sadzarke s 211 i chciałbym sadzić ziemniaki na 75 cm pytanie czy wystarczy jak rozszerzę z tyłu redlice ? Z przodu nie da się nic zrobić , nie bedą ziemniaki rosły z boku redliny ?
  7. no nie wiem ile , wszystko zależy jak często bedą maszyny przepinane Dobra to leje to utto , dzięki za pomoc
  8. Dzięki wielkie panowie 😃 to zmienię na utto i będzie spokój 😉 nie ma znaczenia że to utto z Sama jest innego producenta?
  9. Witam , mam różne oleje w skrzyniach i chciałem zapytać czy moge je ze sobą mieszać. W zetorze 8245 mam Orlen Agro Stou 10W40 , w Mf 255 Orlen Agro Utto 10W30 , John Deere 6150 Platinum Agro Utto 10W30 i kupiłem teraz Same Dorado i podobno wlany jest Axenol Utto 10W40 . O John deera tak nie chodzi bo on ma swoje maszyny ale te 3 ciągniki mieszały by oleje i czy to bedzie przeszkadzać ? Jaka jest różnica między olejami platinum a zwykłym utto z orlenu ? Z góry dzięki
  10. 1999 rok , 6300 przebiegu do lekkich poprawek lakierniczych , technicznie sprawny nie ma sie do czego doczepić od rolnika z polski a wcześniej nie wiem skąd . Ma ktoś chociaż instrukcje obsługi ?
  11. Witam, posiada ktoś instrukcje obsługi pdf po polsku do dorado 70 ? Kupiłem takiego i przydała by sie teraz instrukcja obsługi . Chciałem jeszcze błotniki założyć do przodu , wie ktoś gdzie dostane mocowanie albo zrobi zdjęcie jak wygląda to mocowanie ? Z góry dzięki
  12. Witam , kupiłem nie dawno Same dorado chciałem go troche odświeżyć. Wie ktoś jaki jest ten szary kolor felg i dachu w tych same ? Mam teraz na felgach ten jasny żółty ale mi się nie podoba i zmienił bym go
  13. Siej warzywa to się dowiesz skąd pszenice też mam
  14. FarmerDyzio Ja wiem że większość żyje z pszenicy i rzepaku ale są ludzie którzy mają warzywa i 5 zł za 15kg ziemniaka albo 4 zł za 10 kg marchwi to niby szał ?
  15. Towar za pół darmo się oddaje i nie wiadomo jakie ceny bedą po żniwach a nawozów nakupicie na 2 lata, ale zawsze jest opcja że każdy potem u siebie zacznie nawozami handlować
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj