panmino

Jakie maksymalne obroty macie w 1025?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
panmino    26

Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Bez problemu wchodzi na 2500 obr/min pod obciążeniem. Takie obroty osiągam bardzo rzadko, przeważnie kiedy wyciągam ciężarówki, inne ciągniki, raz w transporcie na chwilę. Pracuję w polu nie przekraczając 2000 obr/min, 2200 to już "świat". Przy 2500 nie powinno się nic dziać, ale moc maksymalna jest przy 2200. W zasadzie od 2000obr/min czuć że ten ciągnik ma te 100 KM...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

To czemu wywaliło mi ten korek oleju? Takie przedmuchy w wyremontowanym silniku..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Odma jest drożna? Może po prostu wibracje - ale to mało prawdopodobne - on powinien "siedzieć" mocno. Zdejmij korek, wlew chyba będzie widać z kabiny, jak nie to niech ktoś patrzy, daj mu obroty i najlepiej obciążenie i jak będzie walił dymem to chyba remont był kiepski. Ale sprawdź najpierw odmę - przy założonym korku ona powinna odprowadzić ciśnienie i ewentualne spaliny...

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Sprawdziłem odmę , jest drożna ale jest możliwe że otworem węża opierała się o inny wąż i drożność była ograniczona A którędy połączone jest ujście gazów ze skrzyni korbowej do głowicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Gazy przedostają się do głowicy poprzez przestrzeń wokół drążków popychaczy zaworowych. Specjalny kanał chyba nie jest potrzebny jeśli wałek rozrządu jest na dole...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szzone    398

Sprawdź czy nie wywaliło uszczelki pod dolną pokrywą klawiatury. Jeśli ja wywaliło to ciśnienie z turbiny będzie walić do skrzni korbowej. Miałem taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj