panmino

Jakie maksymalne obroty macie w 1025?

Polecane posty

panmino    23

Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    89

Bez problemu wchodzi na 2500 obr/min pod obciążeniem. Takie obroty osiągam bardzo rzadko, przeważnie kiedy wyciągam ciężarówki, inne ciągniki, raz w transporcie na chwilę. Pracuję w polu nie przekraczając 2000 obr/min, 2200 to już "świat". Przy 2500 nie powinno się nic dziać, ale moc maksymalna jest przy 2200. W zasadzie od 2000obr/min czuć że ten ciągnik ma te 100 KM...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    23

To czemu wywaliło mi ten korek oleju? Takie przedmuchy w wyremontowanym silniku..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wlamaj1    89

Odma jest drożna? Może po prostu wibracje - ale to mało prawdopodobne - on powinien "siedzieć" mocno. Zdejmij korek, wlew chyba będzie widać z kabiny, jak nie to niech ktoś patrzy, daj mu obroty i najlepiej obciążenie i jak będzie walił dymem to chyba remont był kiepski. Ale sprawdź najpierw odmę - przy założonym korku ona powinna odprowadzić ciśnienie i ewentualne spaliny...

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    23

Sprawdziłem odmę , jest drożna ale jest możliwe że otworem węża opierała się o inny wąż i drożność była ograniczona A którędy połączone jest ujście gazów ze skrzyni korbowej do głowicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    89

Gazy przedostają się do głowicy poprzez przestrzeń wokół drążków popychaczy zaworowych. Specjalny kanał chyba nie jest potrzebny jeśli wałek rozrządu jest na dole...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szzone    13

Sprawdź czy nie wywaliło uszczelki pod dolną pokrywą klawiatury. Jeśli ja wywaliło to ciśnienie z turbiny będzie walić do skrzni korbowej. Miałem taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    23

Czy da się to sprawdzić bez zdejmowania dekla zaworów i tej nadstawki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aniagac1983
      Przy szarpnięciu ciągnikiem są stuki 
    • Przez xx
      Witam od  jakiegoś roku zaczął mi opadać podnośnik ale teraz zaczął opadać bardzo szybko A dzisiaj podczas siewu z zestawem ok 1 tony raz opadał szybko A czasami trochę wolniej co to może być siłownik?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Pawelek01111111
      Podnośnik w moim belarusie po rozgrzaniu oleju opada zwłaszcza z ciężkimi maszynami. Lecz nawet na pusto gdy zgaszę miejac go na górze rano jest na dole  gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Krzysiek12345
      Witam, mam dość poważny kłopot, wczoraj po zakończeniu pracy wracałem z pola i wyłączyłem przedni napęd a potem zmieniłem na szosowe. Następnie stała się dziwna rzecz - bieg wyskoczył a potem nie mogłem żadnego wbić. Są teraz tylko dwa -najwolniejszy terenowy do przodu i wsteczny - obojętnie czy chcę wrzucić 1,2,3 to i tak wchodzi ten sam. Nie było przy tym żadnych zgrzytów ani chrobotów. Nie mogę też ustawić dźwigni w położenie N któro umożliwia zapłon. Sam drążek lata luźno nawet gdy bieg jest wrzucony. Co to może być? Już sobie umówiłem się z mechaniorem. Miał tak ktoś kiedyś?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj