krawio4

MTZ 82 - Jak wyregulować ciśnienie powietrza w układzie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krawio4    1

Dzień dobry,

Mam następujące pytanie

- Jak wyregulować ciśnienie  powietrza w układzie MTZ 82 rocznik 1994?

Pozdrawiam.

Edytowano przez krawio4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2361

przy butli masz zawór zdejmujesz czarna czapkę i krecisz w prawo zwiększasz w lewo zmniejszasz


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2361

duza choć u mnie ona jest bez kontry tzn u mnie jest na klucz 17 ale ta śruba ma tak jakby przyspawana nakrętke


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

https://allegro.pl/oferta/agro-mar-regulator-zawor-powietrza-mtz-82-820-10411817100

 

Regulacja pod czarnym stożkowym kapturkiem po lewej stronie na zdjęciu?

U mnie jest tam śruba zakontrowana.

Pytanie moje jest takie. Przy oryginalnej  nastawie zawór odbija przy około 7.5-7.7 bara, z powrotem zaczyna dobijanie przy okolo 6.2 bara. Da sie tak zrobić tak zeby zawór bił między 5 a 6.5 bara? Zastosowałbym go do wyjucha, a tam niby niższe ciśnienie.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

I wszystko tą jedną śrubą?


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Odkopie trochę temat. Panowie mam pytanie chodzi o regulator ciśnienia powietrza. Ucieka mi w nim powietrze od około 5bar. Sprężarka daje radę i bije do 7.5bar. pytanie czy samo czyszczenie jego wystarczy? Drugie pytanie dotyczy zaworu hamulcowego. Ucieka także w nim powietrze od strony membrany tej z tyłu co jest. To jest jakoś do ustawienia czy to tak ma być? Ewentualnie czy można go zamienić na jakiś inny zawór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zawsze zdążysz zawór wymienić a czyszczenie i regulacja nic nie kosztuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinguru    5

Też odkopie temat....Mianowicie ciśnienie bije do max ilości,nie spuszcza nadmiaru.Regulowałem przy zaworze i nic nie daje.Czy możliwe że zawór się zaciął?czy jakieś inne pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj