DanielKocima

Rejestracja ciągnika c330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Roki212    1829
1 godzinę temu, AndrzejPiasecki napisał:

Witam, napisałem do UFG i takie wydało oświadczenie Nowy obraz mapy bitowej (3).bmp

Ja bym na Twoim miejscu nic z tym na chwilę obecną nie robił... Poczekaj jeszcze ten cały rok i ubezpieczysz go od 1 stycznia 2022 i wtedy zaczniesz robić tak aby przerejestrować na siebie i nie będzie tej kary prawie 1000 zł. Szkoda że w grudniu nie napisałes wtedy byś od 1 stycznia tego roku ubezpieczył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gabrys05    3

Witam!

W 1998 kupiliśmy ciągnik c328/c330, została spisana umowa i mam do niego stary dowód i czarną tablice, ale go nie przerejstrowaliśmy. Czy jest szansa teraz jeszcze to zrobić ale żeby nie rejestrować go na zabytek bo to raczej nie możliwe? Tabliczek znamionowych nie ma.

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gabrys05    3
3 minuty temu, jaco512 napisał:

Zapytaj w swoim wydziale komunikacji

Z nimi sie bieda dogadać😅

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciemniak    6

Wydaje mi się że bez problemu go przerejestrujesz
Na początek musisz zrobić przegląd .Oczywiście nr VIN się musi zgadzać.Zresztą diagnosta to sprawdzi
Nie wiem jak będzie z ubezpieczeniem oc.Pewnie nie jest ubezpieczony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gabrys05    3
Dnia 9.03.2023 o 21:40, jaco512 napisał:

 

 

 

1 minutę temu, ciemniak napisał:

 

Dnia 9.03.2023 o 21:44, wojtal24 napisał:

 

Nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciemniak    6

Rejestrowałem starą Jawę .Miała obcięty dowód ,nie było tablic i nie była ubezpieczona
Do rejestracji potrzebowałem wtedy oprócz przeglądu opisu od rzeczoznawcy żeby to zarejestrować to na tzw unikat
Jak zrobiłem przegląd i dostałem tymczasowe tablice to ją ubezpieczyłem i nikt nie robił problemów
Wg mnie to po przeglądzie trzeba iść do WK i zarejestrować ten ciagnik
Jak dostaniesz tablice to ubezpieczyć i chyba powinno być ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Minkes    72

Bez ubezpieczenia nie zarejestruje. Najpierw OC, następnie przegląd i wydział komunikacji. Jak się ufg się zorientuje że nie miałes OC to coś koło tysiąca dodatkowo kary zapłacisz ale to nie jest pewne czy wychwycą.

Edytowano przez Minkes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    643

Po pierwsze wykupić  polisę OC. Kary za dotychczasowy brak polisy OC nie będzie, bo to C-328 więc jest starszy niż 40 lat, a tak stary pojazd jest z ustawy (o obowiązkowym ubezpieczeniu OC pojazdów) pojazdem historycznym, który nie musi mieć ciągłości ubezpieczenia OC.

@Gabrys05 teraz diczytałem, że nie ma tabliczki znamionowej. W takim przypadku z kompletem dokumentów  musisz udać się do Wydziału Komunikacji i zgłosić zaginięcie tabliczki znamionowej. Dostaniesz skierowanie na Stację Diagnostyczną w celu założenia tabliczki znamionowej zastępczej. Przy okazji zrobisz przegląd techniczny.

Następnie z kompletem dokumentów i tablicą rejestracyjną idziesz do Wydziału Komunikacji w celu rejestracji ciągnika.

Numer podwozia na ciągniku musi się zgadzać z numerem podwozia w Dowodzie Rejestracyjnym. 

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gabrys05    3
1 minutę temu, bergman31 napisał:

Po pierwsze wykupić  polisę OC. Kary za dotychczasowy brak polisy OC nie będzie, bo to C-328 więc jest starszy niż 40 lat, a tak stary pojazd jest z ustawy (o obowiązkowym ubezpieczeniu OC pojazdów) pojazdem historycznym, który nie musi mieć ciągłości ubezpieczenia OC.

@Gabrys05 najlepiej  najpierw (jeśli to możliwe) pojechać zrobić przegląd techniczny. 

Następnie z kompletem dokumentów o tablicą rejestracyjną udać się do Wydziału Komunikacji.

Numer podwozia na ciągniku musi się zgadzać z numerem podwozia w Dowodzie Rejestracyjnym. 

Tabliczka znamionowa jest zamocowana traktorze? Jeśli tak, to dobrze. Jeśli nie, to da się to ogarnąć.

Właśnie handlarz wszystkie tabliczki pozrywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciemniak    6

Musi się zgadzać nr na podwoziu z tym w dowodzie
Jak to się będzie zgadzało to pewnie nikt nie będzie już szukał tabliczek
Przegląd,i WK
Jak Dostaniesz tablice to oc
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    643
15 minut temu, ciemniak napisał:

Rejestrowałem starą Jawę .Miała obcięty dowód ,nie było tablic i nie była ubezpieczona
Do rejestracji potrzebowałem wtedy oprócz przeglądu opisu od rzeczoznawcy żeby to zarejestrować to na tzw unikat
Jak zrobiłem przegląd i dostałem tymczasowe tablice to ją ubezpieczyłem i nikt nie robił problemów
Wg mnie to po przeglądzie trzeba iść do WK i zarejestrować ten ciagnik
Jak dostaniesz tablice to ubezpieczyć i chyba powinno być ok

Jak bez przeglądu i ubezpieczenia ma jechać na przegląd? No chyba jedynie na lawecie.

Bez tabliczki znamionowej od razu wynik badania technicznego jest Negatywny.

 

9 minut temu, Gabrys05 napisał:

Właśnie handlarz wszystkie tabliczki pozrywał.

Numer podwozia na korpusie skrzyni biegów zgadza się z tym w Dowodzie Rejestracyjnym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciemniak    6

Pewnie że na lawecie ma jechać
Jak się nr podwozia będzie zgadzał z tym w dowodzie to tabliczkę diagnosta może nabić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gabrys05    3
8 minut temu, bergman31 napisał:

Jak bez przeglądu i ubezpieczenia ma jechać na przegląd? No chyba jedynie na lawecie.

Bez tabliczki znamionowej od razu wynik badania technicznego jest Negatywny.

 

Numer podwozia na korpusie skrzyni biegów zgadza się z tym w Dowodzie Rejestracyjnym?

Popatrze w tygodniu i dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    643
18 minut temu, ciemniak napisał:

Pewnie że na lawecie ma jechać
Jak się nr podwozia będzie zgadzał z tym w dowodzie to tabliczkę diagnosta może nabić

Teoretycznie to Wydział Komunikacji kieruje pojazd na Stację Diagnostyczną, w celu nadania cech identyfikacyjnych. Diagnosta bez zlecenia z WK nie ma prawa zakładać tabliczki znamionowej, czy też nabijać numer na ramie/podwoziu.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gabrys05    3
9 minut temu, bergman31 napisał:

Teoretycznie to Wydział Komunikacji kieruje pojazd na Stację Diagnostyczną, w celu nadania cech identyfikacyjnych. Diagnosta bez zlecenia z WK nie ma prawa zakładać tabliczki znamionowej, czy też nabijać numer na ramie/podwoziu.

A samemu moge nabic na podstawie starego dowodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4167
6 minut temu, Gabrys05 napisał:

A samemu moge nabic na podstawie starego dowodu?

Nie, nie możesz niczego sam nabijać.

6 minut temu, jaco512 napisał:

Usuń to pytanie szybko..

Niby czemu ma usunąć?  pytanie nie jest przestępstwem.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1010
13 minut temu, Desperado napisał:

Nie, nie możesz niczego sam nabijać.

Niby czemu ma usunąć?  pytanie nie jest przestępstwem.

Niech zapyta na policji, panowie z przyjemnością doradzą

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4167

Jak ktoś pyta to znaczy że nie wie, a to nie jest przestępstwo, gorzej jakby pisał że to zrobił.

Co niby na policji mu zrobią jakby zapytał, spałują go? :D

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj