jaszczur2008

3125 caly czas dziala blokada napedu / niedziala ehr

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.

Mam awarie mf 3125 1992r.

Ojciec pojechal uprawiac. Na polu opuscil zgasil traktor i jak odpalil niechce juz podnies ani opuscic. Ani z kabiny ani z blotnikow.

Podnioslem agregat awaryjnie i zjechalem do domu.

Rano wsiadam a tam swieci sie kontrolka od blokady (na wyloczonym zaplonie) blokada dziala caly czas i nieidzie wylaczyc. Niewiem czy to jest powiozane, czy tylko przypadek.

Bezpieczniki obok kierownicy dobre.

Bezpieczniki nad akumulatorem dobre.

Bezpiecznik pod ehr dobry.

Wszystkie kostki czyste.

 

Edytowano przez jaszczur2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    266

Najpierw ładowanie do sprawdzenia później bezpieczniki pod maską i elekrozawory czy nie zacięte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ladowanie jest.

Ile powinno byc plusow dochodzacych do ehr? 2 czy 3? Bo roznie piszą.

Kontrolki na ehr tylko przy zapalaniu migna a pozniej nieswieca.

Jak sprawdzic czujnik czy dobry od poloze wysokosci podnosnika?

Co jeszcze sprawdzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    159

Plusy powinny być trzy, jeden na stałe, 2 po przekręceniu kluczyka, 3 po zaskoczeniu ładowania. Jak jest zasilanie i masa (czarny kabel we wiązce) to może myć winny czujnik położenia ramion lub czujniki w cięgłach dolnych. Na początek rozepnij wtyczki od czujników cięgieł dolnych ( bez nich EHR działa), jak to nie pomoże to pozostaje czujnik położenia ale jak go sprawdzić , nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    1738
1 godzinę temu, jaszczur2008 napisał:

Co jeszcze sprawdzic?

Kostka pod EHR prostokątna z 6 pinami. Poruszaj nią, Kostka między kabiną a silnikiem z masą i zasilaniem do Autotronica.  Zdejm  przewód zasilania  z cewki zaworu blokady. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    28

Daj na elektrozawory napięcie z akumulatora. Też tak miałem. Nic Nie działało. Dałem napięcie, elektrozawory zaczęły działać i później już wszystko było ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf3635    28

U mnie  w MF kiedyś też działała cały czas, przyczyną był elektro zawór a w nim oring który był uszkodzony i olej cały czas przechodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wronek112
      Mam problem z moim fergusonem ze skrzynia dynashift ślizga się na półbiegach B oraz D na A i C jedzie normalnie bez problemu. Problem elektryczny elektrozaworów wykluczam ponieważ dziś było mierzone ciśnienie i jest takie jak powinno według ksiażki napraw. Tarczki również wykluczam ponieważ skrzynie miałem już wyjętą i są założone nowe.
      Czy ktoś ma jakieś pomysły co mu dolega?
    • Przez damian00136
      Witam forumowiczów, czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi dlaczego, owy ferguson, ma wajchę do zmiany przełożeń żółw zając i jednocześnie, elektrozawór, one działają jakoś zamiennie, czy współpracują? jak sterować tym elektrozaworem na którym ciągle jest napięcie ? Na zdjęciu zaznaczona  wajcha i elektrozawór zająca, pozdrawiam

    • Przez Zawzietyrolnik
      Witam mam taki problem ze mój MF nie rozłącza wałka jak jest podpięta maszyna to jeszcze rozłączy a tak na sucho to wogole chyba że będę dobrze gazowal to przez chwilę się rozłączy
    • Przez damian00136
      Dziendobry, mam pytanko,  czy pod deklem  pompy hydraulicznej ( Z prawej strony  z elektrozaworami) powinna być uszczelka? A drugie pytanko , może ktoś się orientuje, od czego może być kulka jakby od łożyska, znaleziona w pokrywie sprzęgła przedniego napędu (tam gdzie korek od spustu oleju ). Pozdrawiam wszystkich forumowiczów 
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Zastanawiam się nad zakupem MF 3645 lub 3635.
      Ostatnio oglądając dowiedziałem się że niektóre modele mają dwie pompy hydrauliczne i ponoć drogie jest to w naprawie.....
      Wie ktoś o co z tym chodzi i po co da dwie pompy i czy faktycznie są drogie i jak z awaryjnoscia
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj