Audi213

Tuleje i tłoki do Ursusa C-360

Polecane posty

Audi213    143

Jest ktoś w stanie polecić mi jakieś konkretne tłoki i tuleje do zwykłej c360, bo wyszedł remont tuż przed prasowaniem słomy/siana na usługach.  Chodzi mi o coś dobrego, znalazłem coś takiego w google: https://www.sklepmaniek.pl/zestaw-naprawczy-na-caly-silnik-ursusa-c-360-oryginal-ursus-p-602.html ale nie wiem czy będzie to dobre czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    32

oryginał ursus to może jeszcze znajdziesz u jakiegoś zapaleńca w szopie co dużo nawynosił z fabryki, a te w linku raczej plastelina i na tą chwile nie wiem czy dostaniesz coś lepszego niż mahle i pierscienie prima

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zastaw mahle ma pierścienie z primy. Do c385 też brałem mahle. Na początku miałem ochotę na ursusa, ale jak mi koleś w zakładzie, gdzie regenerowałem głowicę (i który robi generalki silników na częściach ursusa) powiedział, że "jeśli sworzeń tłoka nie będzie chciał wejść po podgrzaniu to delikatnie papierkiem ściernym go potraktować" bo przy zestawach ursusa to się zdarza to mi ochota na "origin ursus" przeszła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102
2 godziny temu, Przekeeeek napisał:

Na początku miałem ochotę na ursusa, ale jak mi koleś w zakładzie, gdzie regenerowałem głowicę (i który robi generalki silników na częściach ursusa) powiedział, że "jeśli sworzeń tłoka nie będzie chciał wejść po podgrzaniu to delikatnie papierkiem ściernym go potraktować" bo przy zestawach ursusa to się zdarza to mi ochota na "origin ursus" przeszła

Co za bzdury.

 

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

ja polecam te zestawy warynskiego maja dobre czesci a co do wchodzenia sworznia to nie zdarzyło sie żeby po podgrzaniu i nasmarowaniu nie chciał wejsc a co do szlifowania papierem to asz tak wielkiego problemu tu nie widzę przecierz sworzeń obraca sie na tulejce w korbowodzie a nie w tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja tylko piszę to, co mi powiedział mechanik składający silniki na cz3ściach ursusa. Nie chodzi o to, czy w danym miejscu przyszlifowanie części "nie jest tragedią",wg mnie komplet naprawczy ma być sparowany bez żadnego zarzutu, nadwymiaru, czy luzów i jeśli zdarzaja im się takie wpadki to ja dziękuję za takie części. Pozatym kupiłem zestawy uznanej marki mahle w tej samej cenie, w której były zestawy ursusa, co do których nawet nie wiadomo gdzie są produkowane. Zapytajcie Jacka Mocnego o to. Odpowie, że w Polsce, a później bla, bla, bla.... jakość oryginału..... bla, bla, bla.... itd. Żadnych konkretów. Nie mówię, że sprawdziłem osobiście i wiem, że słupki ursusa są złe, ale uważam, że dużo mniej ryzykowałem zakładając mahle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

Mnie zastanawia jak ten gość składa te silniki, jak sworzeń chce papierem ściernym szlifować :P

Nie ma takiej opcji by coś było nie spasowane w zestawach, nawet w chińskich czy indyjskich.

Poza tym zestawy waryńskiego to górna półka, a mahle nie produkuje zestawów np. do 385 3 pierścieniowych zgodnie ze specyfikacją, pierścień zgarniający olej powinien być chromowany, a nie jest co znacząco skraca żywotność zestawu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Około 5-lat temu założyłem zestawy "Chełmno". Od pierwszego uruchomienia do dziś nie bierze wogóle oleju.Pracuje na 10ha jako jedyny ciągnik, olej Mobil Delvac.Remont robiłem sam i nic nie szlifowałem tylko podgrzałem tłoki.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj