darkowe1

Jumz zegotanie łożyska oporowego

Polecane posty

darkowe1    4

Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Odkręć okienko pod sprzęgłem i obejrzyj co tam mogło się stać,, żaden z nas nie ma szklanej kuli w której by zobaczył Twój ciągnik i sprzęgło w wewnątrz, i powiedział co się tam stało, a przyczyn może być kilka i nikt nie będzie wróżył z fusów tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja w kwestii formalnej . Czy zegotanie było takie ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ciężki przypadek . Egzorcystę bierz ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Wiecie może jak zwiekszyc max moment obrotowy silnika w jumzie ? Teraz wkręca mi się na 1700 max :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Czy łożysko było smarowane, tak jak instrukcja nakazuje?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Mam dwie pompy paliwowe i cały czas tak pracuje mam pronara 1025 i tam się na 2200 wkręca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    447

Dla silnika  d65 obroty maksymalne biegu jałowego napewno są poniżej 2000 obrotów. Później poszukam ile dokładnie. Dla pierwszych silników ( d-65A1) moc maksymalna przypada na 1500 obr./ min . Pompę wtryskowa na zerowy wydatek chyba ustawia się na max 800/840 obrotów (1600/1680 obrotów/min silnika) 

Dla d65H1/d65M1 z jumza 6 KM/KL  obroty mocy maksymalnej to 1750 +/- 25 obr./min ale nie znam nastaw pompy dla biegu jałowego

Dla 6 AM/AL chyba jest tak samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Wiecie może jak się wyciąga wałek atakujący w jumz ? Chce zamienić oryginał od gaza po wstępnym pomiarach powinna pasować wszystko bo to jęczenie prostych zębów na ataku mnie dobija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Panowie pękł mi przewód od pompy paliwa . Wychodzi z tyłu pompy paliwa i jest mocowany pod pompkę zasilająca gdzie można takie coś dokupić nigdzie nie mogę znaleźć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj