Morion

MF 255 Nagle gaśnie podczas pracy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Morion    547

Tak jak w tytule podczas prac polowych lub podczas jazdy ciągnik nagle gaśnie, po czym nie można uruchomić ponownie. W ubiegłym roku pomagało mozolne odpowietrzanie, ale teraz problem ponownie wystąpił, a samo odpowietrzanie już nic nie daje. Filtr i pompka paliwa są nowe. Traktor jest też po remoncie kapitalnym. Czy to może być pompa paliwa czy coś innego. Dodam że po ostatnim zgaśnięciu na drugi dzień odpalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

płukałeś zbiornik? może pływa jakiś syf i co jakiś czas przytka. Ale tutaj to sie musza fachowcy od takich pomp wypowiedzieć ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Trochę chaosu jest w Twoim pytaniu, uporządkujmy :).

Ciągnik zgasł i nie mogłeś uruchomić, wkurzyłeś się i go zostawiłeś, a na drugi dzień odpalił bez wykonywania jakiś innych czynności typu odpowietrzanie itp.

Jeśli ciągnik zgasł podczas pracy, odkręcasz śrubkę odpowietrzania pompy i paliwo wypływa pod ciśnieniem czy go nie ma?

Jeśli paliwo jest to po takim zgaśnięciu polej pompę zimną wodą, jeśli odpali to wiadome co robić, jeśli nie to szukaj w silniku. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ogon988    22

Zobacz w jakim stanie jest sitko w pompie wtryskowej , może być zanieczyszczone i dlatego wymiana filtrów nie pomaga.  Jeśli wykluczyłeś filtry , pompke paliwa , szczelność układu , czysty zbiornik paliwa to zostaje dać pompe do sprawdzenia. Poprzednik już mnie wyprzedził i wspomniał o polaniu pompy zimną wodą. Jak Ci zgaśnie to poluzuj śruby odpowietrzające i zobacz czy jest paliwo. Miałem przypadek w perkinsie A4.236 też często gasł w pracy  mimo że filtry paliwowe nowe , okazało się że w pompie paliwa (nie wtryskowej) przed membraną nazbierało się syfu i nie dochodziło już paliwo co powodowało że nie  pompowała paliwa, po wyczyszczeniu był już spokój.

56737.JPG

Edytowano przez Ogon988
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morion    547

Gdy zgasł to od razu był odpowietrzany, ale nic to nie dało.Tak, paliwo wypływa. Odpalił po prostu po ostygnięciu, tak mi się po prostu wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

ja nastepnym razem zgasnie polej pompe wteyskowa zimna woda i jak odpali to pompa do roboty

 

edit. widze j8z ktos to napisal....

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Tylko z tym polewaniem zimną wodą należy delikatnie i wolno, bo może pompa pęknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey-255    0

Witam a trochę z innej beczki po remoncie silnika kapitalnym i po oddaniu do regeneracji pompy wtryskowej i wtrysków pojawiło się falowanie obrotów i taki jakby metaliczny dzwiek na wolnych obrotach i tak jakby z wydechu bo jak się przystawi ucho do tłumika to słychać metaliczne pukanie,ale nie jestem na 100% pewny albo coś z pompą jest nie tak i tak się wydaje??? Zawory sprawdzone wydech 0.30 ssący 0.25 były też ustawiane na wszystkie na 0.30 jest taki sam efekt ,wtryski pompa po ^regeneracji^,ciśnienie oleju na zimnym 4,5.Ktoś wie jaka może być przyczyna???? Silnik lekko kopci na biało przy odpaleniu jak zimny ale po chwili jest już normalnie

 

Edytowano przez massey-255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj