Sebol85

Mtz Belarus 1221.4-Brak połączenia z układem Common rail

Polecane posty

Sebol85    0

Witam posiadam mtz Belarus  1221.4 rok 2012 Silnik MMZ "common rail " od niedawna po włączenia prądu wyskakuje błąd na wyświetlaczu w desce rozdzielczej " C-BUS" jest to brak komunikacji na magistrali Can Bus. Ciągnik kręci nie odpala. 

Jestem z małopolski u nas ciężko z serwisem do tego modelu dzwoniłem za warszawę kazali mi poprzeglądać wtyczki popsykać specyfikami ale nie do końca to pomogło czasem jest dobrze czasem zgaśnie i już nie odpali trzeba czekać i próbować kluczyk 1/0 i jak zaskoczy że nie wyskoczy błąd to odpali od razu. Miał już ktoś taki problem jak idzie ta magistrala żebym mógł sprawdzić czy wszystkie wtyczki przepatrzyłem. Proszę o pomoc lub kontakt do jakiegoś fachowca. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    11

bezpieczniki sprawdź u mnie był z przodu za kierownicą spalony i tylko że nie odpalałc w ogóle a u Ciebie to wygląda jak by właśnie coś nie łączyło. Dużo masz w nim godzin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebol85    0

Witam bezpieczniki posprawdzane, układ zasilania przedmuchany sprężonym powietrzem,  filtry paliwa wymienione na nowe, bak wypłukany. Zastanawiam się nad wymiana układu zasilania na zwykłą pompę i zwykłe wtryski. Silnik do tej pory się dobrze sprawował oleju nie bierze więc raczej warto zainwestować jeszcze w ten silnik, szukałem używanej pompy paliwowej do silnika D. 260 ale nigdzie nie mogę znaleźć, więc opcja wchodzi nowej pompy 4200 brutto. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    11

głowice są inne przy wtrysku common rail chcąc przerobić to na zwykły wtrysk musisz kupić nowe głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szzone    398

Problem leży w elektryce możliwe że sracyjka szwankuje.

A jaki wyswietla się błąd na wyświetlaczu na słupku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebol85    0

Witam tak złącza były pryskane preparatem. Jeszcze sprawdzę złącze skręcane na silniku bo dziś nie łączyło poruszałem i zaskoczyło więc temat tabu. Raz działa raz nie działa. 

Na słupku nie wyświetla żadnego błędu wyskakuje wykrzyknik ale jak wchodzę w błędy to nie ma nic. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebol85    0

Jeszcze się zastanawiam bo wyczytałem w necie że są dziwne sterowniki silnika żeby wysłać sterownik na serwis niech go przeglądną u siebie żeby było wiadomo od czego zaczynać szukanie problemu. Próbował ktoś z kolegów się wpinać w gniazdo diagnostyczne jakimś programem. ??

Kolego master 21 wszystko było rozłączane psykane preparatem nawet osłony plastikowe gniazd co są na sterowniku rozbierałem żeby przedmuchać kurz który był tam zebrany. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebol85    0

Witam Panowie ma podjechać jakiś serwisant na sprawdzenie tej usterki i zobaczymy czy coś mu się uda zdziałać. Jest ktoś na forum co miał taki problem ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pol1989    1

Witam czy udało się panu rozwiązać problem z Ciągnikiem ? Mam ten sam problem i kij wie gdzie szukać przyczyny. Dziękuje bardzo za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj