maret98

Renault 110.54-Stuki w silniku na jednym cylindrze

Polecane posty

maret98    1

Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.

Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.

Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.

Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.

Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

czy uszczelki pod głowicami są wszystkie jednakowe? problem tkwi w głowicy lub luz na główce korbowodu lub stopie korbowodowej,jeśli to nie duzy problem z robotą to przełóż głowice z trzeciego na piąty i wtedy zobacz co będzie,no chyba ze pompa ale tu sie nie wypowiadam 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maret98    1

Tak wszystkie uszczelki są jednakowe, nowe. Też podejrzewałbym luz gdzieś na korbowodzie, sworzniu tłoka ale te stukanie trwa od jakichś 3 lat. Do tej pory chyba coś by się rozwaliło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

hmm do puki nie rozbierzesz tego trzeciego cylindra to sie nie dowiesz ,zakładając ze tłok nie bije o głowice to szukałbym w korbowodzie.....z twoich opowiescie widać ze jak nie ma spalania w trzecim cylindrze to jest cicho czyli brak oddziaływania efektów spalania na tłok,ja bym sprawdził czy sprężyny w głowicy są dobre oraz czy zawory sie nie zawieszają i popatrzył na wałek rozrządu i szklanki popychaczy i same popychacze no i czy wtryskiwacz dobrze osadzony w głowicy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

i jak? znalazłeś coś co może być przyczyną stukania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj