hubert89

Brak Ciśnienia oleju po generalnym remoncie silnika Deutz 6.61 Agrostar

Polecane posty

hubert89    0

Witam . Niestety ostatnio padł mi z przegrzania silnik w moim Deutz 6.61 . I po Wymianie tłoków ,Cylindrów pierścienie... Silnik po złożeniu Odpala Ale ciągle świeci się kontrolka smarowania . A po sprawdzeniu Ciśnienia ww układzie smarowania manometr wskazuje 0 .Dodam jeszcze ze silnik stal dość długo rozłożony bo czekałem na części

Może ktoś już miał taki przypadek ,Proszę o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Znajomy w MF 255, po spuszczeniu oleju z silnika ,  przez kilka sekund uruchomił rozruch.Skutkiem tego było zapowietrzenie pompy, wtłaczali ręczną pompą olej przez otwór czujnika ciśnienia oleju.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    29

Popuść filtr oleju i obróć pare razy  aż sie przeleje miałem to samo bo pompa się zapowietrzyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
13 godzin temu, hubert89 napisał:

Witam . Niestety ostatnio padł mi z przegrzania silnik w moim Deutz 6.61 . I po Wymianie tłoków ,Cylindrów pierścienie... Silnik po złożeniu Odpala Ale ciągle świeci się kontrolka smarowania . A po sprawdzeniu Ciśnienia ww układzie smarowania manometr wskazuje 0 .Dodam jeszcze ze silnik stal dość długo rozłożony bo czekałem na części

Może ktoś już miał taki przypadek ,Proszę o pomoc

 

Zalej filtr oleju silnika olejem i zakręć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert89    0
14 godzin temu, ursuseł napisał:

Smok od pompy oleju przykręcony?

Tak

 

5 godzin temu, caseihc napisał:

Popuść filtr oleju i obróć pare razy  aż sie przeleje miałem to samo bo pompa się zapowietrzyła.

Dzięki . Jutro spróbuje może coś pomoże. bo pompa do remontu chodziła normalnie i ciśnienie też trzymała ,Więc dziwne żeby się przytarła .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Luki1988
      Witam, to zielone pokrętło żółw zająć przy wyjściach hydrauliki jest od regulacji przepływu oleju? A co zrobić jeśli nie reaguje? Ten jak jest na zająć działa a jak zmniejsze to już nie. Co może być?
    • Przez misiekadam
      Cały czas leci pierscień który jest odpowiedzialny za uszczelnienie cisnienia i załączenie wom .
      Potrzebny mechanik , olsztyńskie.
      Pomocy.
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj