Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy przycichło ? Raczej nie, ba nawet ten z Hollywood  wsparł swoim filmikiem, a jak poczyta się trochę  komentarze ludzi  to i taki się znajdzie

"Napisałem na Facebook ,John Deere Polska: Drogi John Deere Polska Zajmijcie się poważnie tą sprawą bo to jest wstyd by nowy ciągnik się psuł i żeby serwis z tym nic nie robił. Dziś otrzymałem odpowiedź od JD Polska, że: Jesteśmy w kontakcie z klientem i staramy się wypracować rozwiązanie, które wyeliminuje wszystkie niedogodności podczas pracy z ciągnikiem 5100R. "

Więc niby coś tam  się dzieje w tle, tylko czy naprawią czy wymienią na wolny od wad czy może dadzą coś innego nie będącego czymś w rodzaju  ciągnika testowego/ niedopracowanej wersji.

Tak z ciekawości wie ktoś co sie stało z kontrowersyjnymi filmikami Kamila niezależnego serwisanta? Choćby t z brzęczącą osłoną przy turbinie w Claasie czy z brakiem łożyska w skrzyni Fendta... zamiecione pod dywan czy jak

Opublikowano

Z tego co wyczytałem w komentarzach to dealer nadal nie odpuszcza a sprawa nabiera coraz większego rozgłosu. Cos czuje że JD sp***doli niedługo tego dilera ze stanowiska, bo wątpie żeby szli dalej na udry tracąc na reputacji.

Opublikowano
19 godzin temu, johniy861 napisał:

kiedy następne odcinki? akcja nabrała tempa a teraz jakoś przycichło trochę....

Dla dobra sprawy zgodziłem się nie zamieszczać do środy filmów. Ale skubance grają ze mną na czas żeby mi rękojmia minęła.I jeśli nie dogadamy się dziś najpóźniej w poniedziałek to wstawiam dalej, bo filmy gotowe tylko zamieścić. 

Dementuje także ze John Deere Pl prowadzi ze mną jakieś rozmowy. Oprócz jednego maila od nich z kwietnia że rekomendują dealerowi zerwanie porozumienia ustalonego na targach Kielce nie mam od nich rzadnego kontaktu. 

  • Like 3
Opublikowano

@danielo2007 czyli tak wygląda sytuacja. Grają na zwłokę bo dobrze wiedzą, że po gwarancji musisz sam wyskoczyć z kasy za naprawy. Skoro nawet jd polska ma Cię w głębokim poważaniu to może warto sobie załatwić jakiegoś sprawnego tlumacza angielskiego i pisać bezpośrednio do JD USA...

  • Like 2
Opublikowano

nie chce się tutaj mądrować ale na twoim miejscu jak najszybciej brał bym rzeczoznawce on ci wypisze wszelkie wady i potwierdzi stemplem urzędowym bo tak ci powiedzą ze to po gwarancji a przedtem tego nie było koszt to jakieś 500 zł a będziesz mieć na nich urzędowy dowód   

  • Like 7
  • Thanks 1
Opublikowano

Jednym słowem JD polska to jedno wielkie dno, nie myślałem że tak "sznująca" się firma może tak traktować swojego klienta. Teraz po kilku tego typu przypadkach już definitywnie wybiłem sobie z głowy zakup nowego ciągnika. Jak tu tylko każdy myśli jak cię w h*ja zrobić, byle tylko sprzedać swój szajs.... 

  • Like 2
Opublikowano

Kurła to ja jak z ursusa 3512 z kultywatorem 2.1 i spalaniem 4.5 l na h przesiadł się na 5314 a ten z kultywatorem 2.7 palił 6 l na h co dało 3.5 l na hektar to wydało się dużo, a tu kurła 20 l na pusto jadąc🤔

Opublikowano

Jak taka marka może sobie pozwolić na takie rzeczy. Przecież to co już stracili w oczach rolników jest nie do odzyskania uwzględniając to że o całej sprawie wie jd Polska!!!!!! i tak to zlewa. Co muszą teraz myśleć klienci w trakcie realizacji zamówień i odbierający nowe maszyny. W tej sytuacji tylko zwrot kasy za ciągnik +koszty przestoju+rekompensata za stracony czas i nerwy! Oni myślą że komuna panuje dalej, a nami to se podłogę kur..a wycierać można. Ja mogę Tobie danielo życzyć wytrwałości i szybkiego rozwiązania sprawy.

  • Like 7
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

dokładnie , już spora częśc liczących się polskich rolników widziała owe materiały, prawda jest taka że nawet ludzie jak widzą te ciągniki i ich wady to i tak je kupują bo to Jd, mam nadzieje ze wielu przejrzy oczy bo to nie od dziś jest ten problem a od dobrych 10 lat spadek jakości  a cena jaka była taka jest.

Edytowane przez Tigon
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Bercik92 napisał:

Jaka marka ma coraz lepszą jakość z każdą nową serią maszyn? Żadna

no własnie ale płaci się dalej jak za starego dobrego johna, to coś powinno kosztować dużo mniej + mieć inny kolor i znaczek.

Edytowane przez Tigon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v