jasiekt

Zawory C-330

Polecane posty

Gość   
Gość

Nie ma powodu do dawania sobie po pysku, lepiej po piwku walnąć.    :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

GMP to gmp... Kończy się suw sprężania oba zawory zamknięte i ma zaraz zacząć się suw pracy.GMP to tak naprawdę jest określenie między dwoma suwami,ale Sean ma rację że nie powinno się nazywać od ustawiania zaworów nie suw pracy tylko mówić GMP,kto chce ustawiać zawory musi znać zasadę dla silnika czterosuwowego  jakie są cykle pracy i potrzeba 2 obrotów wału na 4 cykle to jest podstawa gdzie uczą w każdej szkole mechanicznej.Agrotech dobrze rozumieje ale nieco źle nazywa ale ma pojęcie 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Tylko że jak ci kołek wskakuje w obudowie to pierw masz początek wtrysku, musisz kręcić dalej i potem wskakuje na gmp, ustawiasz jeden cylider i potem 180

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus-23    122

vrn

Jeżeli po kilku próbach będziesz miał nadal to samo (o ile je dobrze ustawiasz ), że luz po chwili będzie się zwiększał to raz, że trzeba zdjąć klawiaturę i się jej przyjrzeć, tak samo z dokręceniem głowicy czy wszystko było zrobione dobrze, jak tu będzie wszystko ok to musisz wyjąć popychacze i później ewentualnie wałek ze szklankami, chociaż najprędzej problemem będzie klawiatura, może nie usiadła ci dobrze na głowicy i teraz takie jaja się dzieją

Edytowano przez Ursus-23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vrn    0

Wymieniłem laski popychaczy i jest już ok. Zawory ustawiłem tak jak wcześniej robiłem i pokryły się moje znaki z pojawiającym się paliwem na pompie. Dzięki za pomoc B|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bozmek    0

Witam jak by ktoś miał problemy z odpaleniem 30 rano gdy jest chłodno temp około 0 polecam sprawdzić sprężyny  zaworowe u mnie było to powodem z którym się męczyłem kilka zim. Głowica po remoncie  tłoki pierścienie pompa wytryski a sprężyny były wypracowane i sprężanie uciekało i problem z odpaleniem a koszt 25zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

Dosyć głośno pracują mi zawory, luz dopiero ustawiałem, z tego co do tej pory przeczytałem w tym temacie to wychodzi że dźwigienki zaworowe są wyrobione albo gwint na śrubkach które się reguluje, cała klawiatura jest oryginalna z 1984 roku więc mogła się już wyrobić, co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

Witam ,mam takie problem że co jakiś czas (1 lub 2 miesiące na oko) muszę ustawiać zawory ponieważ są rozregulowane, i teraz pytanie co może być przyczyną? czy jest to klawiatura, która mogła się już wyrobić, czy coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

U mnie w c360 ciągle się jeden zawór rozregulowywal czego efektem było stukanie. Winny był wałek rozrządu 

Edytowano przez plati

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

wytarty wałek nie ma nic do rzeczy ale szklanki już tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Szklanki,zjechana nakrętka,podjechany gwint tam gdzie jest kontra.Ile tego luzu jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Może czas sprawdzić początek wtrysku i zrobić coś w końcu żeby samo się nie regulowało np klej do gwintów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

Z tym klejem do gwintów to trzeba ostrożenie, wolałbym nie ryzykować, bo troszkę za dużo dasz i potem odkręcić nie można,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baksik    2

Czy wie ktoś ile milimetrów powinny się otwierać zawory ssące i wydechowe przy prawidłowo ustawionym luzie ? Inaczej, ile mm maksymalnie powinny schodzić w dół ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj