Skocz do zawartości

vrn

Members
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O vrn

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. W katalogu nie ma nawet rozrysowanego silnika Mercedesa tylko wzmianka o tym, że występował. W internecie zero infromacji o takiej pompie. Wychodzi na to, że te pompy były produkowane tylko do kombajnów. Udało mi się ogarnąć ten temat, dopasowałem pompę od Mercedesa benzyniaka 2.3 firmy HEPU P159. Ogólnie cała pompa jest dłuższa o 14mm, ale oddałem do obróbki i piasta została przesunięta na wałku i toczona. Obudowa też lekko została podtoczona. Otwory w obudowie pasują idealnie. Na dole wrzucam zdjęcia jak to wygląda. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Udało się zdjąć koło. Wystarczy lekko stuknąć kilka razy w koło pasowe, wałek pompy i zejdzie. Zaczyna się problem z tym, że jednak pompa od samochodu różni się od tej w kombajnie (czyli pewnie do kombajnów były montowane wydajniejsze). Ciężko będzie kupić taką. 
  3. Mam zamiar całą, w sklepach są normalnie całe pompy. Ten silnik był montowany w Mercedesie W123, ale w kombajnie inaczej wygląda koło pasowe. Pompa wygląda tak jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z internetu).
  4. Witam Mam problem z Compactem 25, w którym jest silnik Mercedes OM615. Zrobił się luz na pompie wody i nie wiem jak zdjąć koło pasowe osadzone na niej. Do koła pasowego jest przykręcony wentylator na trzy śruby imbusowe i dalej nie ma nic więcej. Wymieniał może ktoś z Was taką pompę? Pozdrawiam
×