Skocz do zawartości

Zawory C-330


jasiekt

Rekomendowane odpowiedzi

GMP to gmp... Kończy się suw sprężania oba zawory zamknięte i ma zaraz zacząć się suw pracy.GMP to tak naprawdę jest określenie między dwoma suwami,ale Sean ma rację że nie powinno się nazywać od ustawiania zaworów nie suw pracy tylko mówić GMP,kto chce ustawiać zawory musi znać zasadę dla silnika czterosuwowego  jakie są cykle pracy i potrzeba 2 obrotów wału na 4 cykle to jest podstawa gdzie uczą w każdej szkole mechanicznej.Agrotech dobrze rozumieje ale nieco źle nazywa ale ma pojęcie 

Edytowane przez Adi96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vrn

Jeżeli po kilku próbach będziesz miał nadal to samo (o ile je dobrze ustawiasz ), że luz po chwili będzie się zwiększał to raz, że trzeba zdjąć klawiaturę i się jej przyjrzeć, tak samo z dokręceniem głowicy czy wszystko było zrobione dobrze, jak tu będzie wszystko ok to musisz wyjąć popychacze i później ewentualnie wałek ze szklankami, chociaż najprędzej problemem będzie klawiatura, może nie usiadła ci dobrze na głowicy i teraz takie jaja się dzieją

Edytowane przez Ursus-23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak by ktoś miał problemy z odpaleniem 30 rano gdy jest chłodno temp około 0 polecam sprawdzić sprężyny  zaworowe u mnie było to powodem z którym się męczyłem kilka zim. Głowica po remoncie  tłoki pierścienie pompa wytryski a sprężyny były wypracowane i sprężanie uciekało i problem z odpaleniem a koszt 25zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć głośno pracują mi zawory, luz dopiero ustawiałem, z tego co do tej pory przeczytałem w tym temacie to wychodzi że dźwigienki zaworowe są wyrobione albo gwint na śrubkach które się reguluje, cała klawiatura jest oryginalna z 1984 roku więc mogła się już wyrobić, co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez waltrop131
      Witam wszystkim mam problem z odpowietrzeniem pompy w perkinsie 4 cylindrowym zamontowanym w wózku widłowym Linde.
      Problem wygląda tak że pierwszy filtr odpowietrzony drugi odpowietrzony na wejściu do pompy jak pompuje pompką zasilającą(wymieniłem już na nową)  ciśnienie jest duże jak popuszczę na wejściu na pompę nakrętkę to tryska na boki,problem się zaczyna na dolnej śrubie odpowietrzającej pompę, gdyż z dolnego odpowietrznika ledwo co kapie paliwo gdy pompuję pompką zasilającą. Pompowałem dłuższy czas a i tak nie zapełniłem pompy paliwem. Wózek długo stał nie odpalany. Co może być nie tak ? czy pompa rotacyjna skończyła swój żywot może. Proszę o wyrozumiałość i pomoc
    • Przez Daniel1996
      Witam
      Mam problem z lamborghini formula 135, odpalam i odrazu wskakuje na wysokie obroty nie można zmniejszyć, wymieniony potencjometr pedalu gazu i elektryczny gaz, zero poprawy..
    • Przez TomaszF
      Witam, 
      Potrzebuję pomocy ...
      jestem w trakcie remontu silnika c330, który postanowiłem zrobić po zauważeniu wody w oleju.
      Po sxiagnieciu glowicy uszczelki byly w dobrym stanie .Wymienilem tuleje i w chwili obecnej jest zdemontowane prawie wszystko ( miska olejowa , tłoki,  pompa paliwa , chłodnica , alternator, pompa olejowa ) pozostał jedynie wał,  pompa wody , 
      Przed zamontowaniem tlokow postanowiłem sprawdzić szczelnośc bloku poprzez wlanie wody do kanalików. Po uzupełnieniu poziom wody jest na rowno z kanalalikami , ale niestety następnego dnia jest około 3 mm mniej i tak z każdym dniem ubywa.
      Niestety nie widze żadnego wycieku...
      Dołożyłem barwnik UV do tej wody i też nic nie widać...
      Dodatkowo podłożyłem arkusz kartonu pod ciągnik... ale tez nic nie widać,  a wody ubywa ...
       
      Proszę o pomoc gdzie moge szukać wycieku 
    • Przez Jacusiek
      Witam, mam pokosówkę z silnikiem perkinsa 4cyl. i nie mogę go odpalić bo przez zimę mi się zapowietrzył. Proszę was o sposoby jakich używacie do odpowietrzania takich silników. Gdzie i jakie śruby odpowietrzające są najważniejsze . Proszę o pomoc
    • Przez adasku10
      Mój c330m od nowości chodzi się wodą. 
      Rozważam zamianę wody na płyn chlodniczy. 
      Czy po ponad 20 latach na wodzie eksperyment wypali ?
      Ile ludzi tyle opinii jedni mówią zostaw wode, wlejesz plynu będą klopoty. 
      Ktos dokonywał takiej zmiany w tym modelu ciagnika ? 
      Czy faktycznie ryzyko powikłań jest tak duze zeby zostawic wode w ukladzie ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...