Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najpierw to bym zaczął od sprawdzenia i ewentualnej regulacji lub wymiany końcówek wtrysków. Jeśli to nie przyniesie rezultatów to najlepiej by było oddać pompę do regeneracji. Lepiej zrobić raz porządnie i mieć spokój.
Opublikowano

Jak na czarno to co ma paliwo do tego? Olej bierze? Zacznij od ustawienia zaworów, szczelności głowicy i na koniec cylindry z tlokami i ich pierscieniami

Opublikowano
6 minut temu, ZYLA napisał:

Jak na czarno to co ma paliwo do tego? Olej bierze? Zacznij od ustawienia zaworów, szczelności głowicy i na koniec cylindry z tlokami i ich pierscieniami

Kolega ma rację, ja tez bym sprawdził ciśnienie w kołach bo tak miałem że jak było mało to też mi bardziej kopcił ciągnik. 

Opublikowano

Pytałem się jak zmniejszyć dawkę a nie jak jak sprawdzić ciśnienie w kołach lib co zrobić by silnik przestał kopcić.

Silnik jest po remoncie tylko ktoś ustawił za dużą dawkę paliwa i pytam się jak ją zmniejszyć.

Opublikowano
Dnia 13.05.2018 o 09:36, Sadownikx2 napisał:

Witam posiadam wuzek widłowy z silnikiem c 330 i mam pytanie jak zmniejszyć mu dawke paliwa bo kocpi na czarno do przesady jak z parowozu.

Witam tez bym o to samo z checia zapytal ale nie wiem czy mi nie kazecie sprawdzic szczotek alternatora.Silnik wlasnie docieram.Dziury nowe,glowica nowka koncowki wtryskow nowe.W sumie juz bardziej generalnego remontu nie mozna zrobic.A jednak dymi.Wiec zadam to samo pytanie.Jak zmniejszyc dawke paliwa.

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Mariusz1984Zam napisał:

ale nie wiem czy mi nie kazecie sprawdzic szczotek alternatora.

to na pewno nie zaszkodzi

10 minut temu, Mariusz1984Zam napisał:

Wiec zadam to samo pytanie.Jak zmniejszyc dawke paliwa.

więc przeczytaj temat to się dowiesz

ps. nie musisz dziękować, cieszę się że pomogłem😝

Edytowane przez witejus
Opublikowano (edytowane)
Dnia 25.01.2023 o 18:15, Mariusz1984Zam napisał:

Wiec zadam to samo pytanie.Jak zmniejszyc dawke paliwa.

Skoro silnik jest na dotarciu , to trzeba poczekać. Przez pierwsze kilkadziesiąt mtg silnik potrafi pobierać nadmiernie olej ,nawet czasem pluje z tłumika. Jakie jest ustawione ciśnienie wtrysku ? Źródła różnie podają 132+5, lub 135+5. W tym przypadku najlepiej ustawić najwyższą wartość.

 

Edytowane przez andrzej78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez peresik
      Witam mam pewien problem. Zamontowalem dzisiaj nowe tuleje do cylindra w C330 i okazało się że wystają one 0.35 mm ponad blok A w książce dopuszczalne jest Max 0.16 mm. Tuleje są firmy Mahle.  Pod górną krawędź tulei jest włożona tylko jedna podkładka miedziana z zestawu. Co w takiej sytuacji trzeba zrobić? Czy to są podkładki tylko dystansowe i można zamontować bez niej czy ona też uszczelnia i musi tam być? 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v