Hurlimann115

Słabe ciśnienie po remoncie mtz

Polecane posty

5 godzin temu, seweryn20 napisał:

To jest silnik starej daty one są na prawdę odporne. O wiele większe powierzchnie ułożyskowania wału i korb nie wymaga aż takiej ostrej tolerancji jak to jest dzisiaj przy silnikach konstrukcyjnie zrobionych na styk do mocy. Patrząc na wymiary międzynaprawcze zaś to standardowo goni wszystko koło 0.25 średnio. Czyli jak w każdym innym silniku z tamtego okresu. Zresztą ogólnie wiadomo ze to twarde silniki więc ich tolerancje chyba się sprawdzają.  

Dnia 23.03.2018 o 21:26, myster napisał:

Cos mi sie wydaje ze byl robiony przez kogos szlif a ty zalozyles panewki nominalne☺

Trafiłeś kolego :)

5 godzin temu, seweryn20 napisał:

To jest silnik starej daty one są na prawdę odporne. O wiele większe powierzchnie ułożyskowania wału i korb nie wymaga aż takiej ostrej tolerancji jak to jest dzisiaj przy silnikach konstrukcyjnie zrobionych na styk do mocy. Patrząc na wymiary międzynaprawcze zaś to standardowo goni wszystko koło 0.25 średnio. Czyli jak w każdym innym silniku z tamtego okresu. Zresztą ogólnie wiadomo ze to twarde silniki więc ich tolerancje chyba się sprawdzają.  

Dnia 23.03.2018 o 21:26, myster napisał:

Cos mi sie wydaje ze byl robiony przez kogos szlif a ty zalozyles panewki nominalne☺

Trafiłeś kolego :)

Panowie obwiniam 2 strony 99% sprzedawcę i 1 % siebie.Sprzedawce dlatego że sprzedał mi panewki nominalne chodz miał starą do wglądu, a stara była po pierwszym szlifie. A siebie dlatego że nie popatrzyłem na numery bo zaufałem sprzedawcy. Tylko że z wymianą ostaniej panewki jest problem, bo trzeba go rozjeżdżać, kto za to zapłaci? Ten śpik w sklepie czy moje łapy... Nie ufajcie nigdy ludziom tak do końca, zawsze sprawdźcie 3 razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dobrze znam ten temat. Najbliższe sklepy mam 30 km od domu. W jednym starsza pani wie absolutnie wszystko, aż dziwne. W drugim panowie podobnie, ale o sprzęcie poniżej 2000r., w trzecim facet nie wie, co się do niego mówi.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Bo nigdy nie należy ufać sprzedawcy bo poprostu może nie miał panewek po szlifie i dał takie jakie miał aby tylko zarobić a że ktoś pużniej ma kłopoty to mu to wisi nie on rozbiera silnik tylko klijent ma zbędną robote i dodatkowe koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.03.2018 o 11:09, seweryn20 napisał:

Ale po co skoro? Każda ma numer katalogowy i przypisaną średnicę wewnętrzną przez producenta.

po to trzeba zmierzyc średnicówka zeby zobaczyc czy otwór  w korbowodzie  nie ma owalu  ( gdzieś przeczytałem w internecie ze to jest sprawdzenie jajcowatości hahaha a tak na powanie to tezsprawdzisz co do setki śednice otworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj