mati9151

Wymiana filtru paliwa MF 255

Polecane posty

mati9151    0

Mam pytanie odnośnie filtru paliwa? Dzisiaj kupiłem filtr paliwa WF Sędziszów i nie wiem jak sie do tego zabrać? Czy normalnie odkręcić stary filtr i zakręcić nowy i odpalić? Nie zapowietrzy się układ? Proszę o podpowiedź jak to trzeba zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

poprostu musisz odkręcić filtr i wymienić. układ się zapowietrzy niestety, ale na pompie wtryskowej masz 2 śruby do odpowietrzania.


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Trzeba odpowietrzać. Zakręcić kranik w baku, wyjąć stary filtr, założyć nowy, skręcić wszystko. Odkręcić kranik w baku. Poluzować nakrętke wylotową w filtrze paliwa i pompować pompką reczną dokąd bedzie szło samo paliwo (bez piany). Dokręcić nakrętkę. Poluzować dolny korek w pompie wtryskowej i pompować paliwo bez piany. Dokręcić korek. Poluzować górny korek na pompie wtryskowej i to samo- pompować az do momentu kiedy bedzie szło paliwo bez piany. Dokręcić korek. Poluzować nakrętkę na przewodzie łączącym wtryskiwacze i pompować do momentu az bedzie szło paliwo bez piany. Dokręcić nakrętkę. Powinno sie jeszcze odpowietrzać świece płomieniową (ja tego nie robię) tak samo poluzować przewód na świecy i pompować paliwo. I dokręcić. Można próbować uruchamiać silnik. Nie dziw sie jak nie bedzie od razu zapalał to może troche potrwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jak wymieniasz obejrzyj dokładnie ten szklany odstojnik czy nie ma żadnych nawet najmniejszych pęknięć, bo jeśli jest nawet mała ryska to prędzej czy później odstojnik pęknie, jak skręcasz to też z wyczuciem bo odstojnik pęknie, osobiście to znam na tyle mf-a że nie ma nawet co próbować starannie odpowietrzać, szkoda akumulatora, lekko odpowietrzyć i od razu na hol, prędzej 2 akumulatory się wychechła niż te bydle zapowietrzone odpali :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Ja jak odpowietrzam, to tylko filtr, a na pompie luzuje nakrętkę na przewodzie wysokiego ciśnienia(co idzie do wtryskiwacza) i po pewnym czasie załapuje na dwóch cylindrach dokręcam nakrętkę i jest git. Robi ktoś też tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

ja odpowietrzam za pomocą plaka


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

jaśli poluzujesz przewód na pompie wtryskowej i filtr będzie dobrze napełniony paliwem to po jakiejś minucie kręcenia rozrusznikiem odpali na dwa tłoki potem dokręć trzeci i będzie cacy a co do tego szkiełka pod filtrem to lepiej założyć z metalu, będzie pewne bo te szklane trzeba bardzo umiejętnie dokręcać żeby nie pękały w czasie pracy i żeby paliwo nie wyciekało.


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Wszystko się zgadza tak jak koledzy piszą,ale to za mało jeżeli nie chcecie wydoić akumulatora lub nie bawić się w holowanie to jeszcze trzeba popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach pokręcić aż zacznie ciec paliwo,przykręcić i brzdręk traktorek pali na kopa.Warunek jest taki że poprzednie czynności z filtrem i pompą są zrobione bardzo starannie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Nie wiem jak wy odpowietrzacie, jak jest sprawny silnik to góra 5 sekund pracy rozrusznika i najbardziej zapowietrzony zapali.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Nie w tym przypadku, bez kluczy się nie obejdzie. Jak paliwa mi zabrakło to już musiałem go odpowietrzać , bo rozrusznikiem kręciłem długo i nic to nie dało :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przy wymianie filtra po założeniu ja odkręcam rurkę która idzie z filtra do pompy.

Przy pompie odkręcam i wyciągam,przepompuję jak pójdzie paliwo to ją wkładam w swoje miejsce i bez żadnego odpowietrzania odpala.Jak się zapowietrzy w czasie jazdy lub jak braknie paliwa to po przepompowaniu odkręcam śrubkę na pompie a później rurkę od wtryskiwacza i kręcę rozrusznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Nie wiem jak wy odpowietrzacie, jak jest sprawny silnik to góra 5 sekund pracy rozrusznika i najbardziej zapowietrzony zapali.

Kolego chyba nie masz mf255/u3512 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Podzielam zdanie @deera, za każdym razem ciągnik zapala z rozrusznika, po kilku(nastu) sekundach. Nie zawsze za pierwszym razem, czasami wszystkie czynności trzeba powtórzyć, ale zapala sam :P

Wersja dla leniwych to zapalić bez odpowietrzania - zgaśnie po kilku sekundach. I zostają tylko dwie śrubki na pompie i nakrętka przy końcówce wtrysku do odpowietrzenia.

 

Ale pękające szkiełka - czym was tam karmią, że tyle siły macie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

te szkiełka występują w 3 rodzajach najmocniejsze są grube i mają wzmocnienia szklane to wytrzymują ale jak się kupi lipę z cienkiegon szkła to potrafi pęknąć przy odpalaniu


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    52

A ja dzis zrobilem maly tuning ukladu paliwowego otoz dolozylem drugi filtr paliwa taki przeplywoy z malucha koszt 4 zl na pierwszy wezyk ktory idzie z kranika ladnie to dziala w moim 3512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ja też taki wstawiłem i wyrzuciłem sitko z baku. Teraz mam spokój z zapychaniem się sitka kranika. Wcześniej trzeba było spuszczać ropę i dopiero można było sitko wyczyścić , a teraz ściągam ten filterek i przedmuchuje go co jakiś czas, zamiast bawić się z tym pół godziny to 3-5min i gotowe :)

Dodam ,że zawsze leje paliwo przez lejek z sitkiem, a bak był 3 razy płukany :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj